Herşeydi Hiçbirşeydi Elimdeydi Düşüverdi

Son güncelleme: 03.04.2009 12:32
  • Masal gibidir kentim
    Şirazesinden çıkmış yaşamlar için
    Sensizliğe inat
    Damarlarına yol alan yalanla geçenler için
    Aklımda zemheri gülüşün var
    İçimde idamlık hüznüyle büyüyen bir çoçuk

    noimage

    Kentim siyahın bütün pastel renkleriyle boyanmış
    İsyanlara kışkırtan bir çift gözü içinde saklıyor
    Gri paslı ve berek yüzümün yarısı ağlak
    Dudağımda uçuk tebessümler var
    Erken bastırılmış sevinçlerim
    Mişli geçmiş zamanlara özenti
    Tüm aynalarımı çalan kentimdi
    Şimdi elimden yüzümden gözümden düşüyorum
    Arasıra diyorum bilebilseydin keşke..
    İçimde koyulaşan tüm maviliklerini kentimin
    Şimdi olmadık sokaklarından geçiyorum kendimin ve kentimin
    En işlek kaldırımlardan yürüyorum aşka
    Üstelik yalınayak
    Üstelik arayarak
    Üstelik bulamadan
    Bir düşle bitiyor bir kentte yitiyor
    Elimde iki soru

    noimage

    Kısacık geçmiş nasılda ağır geliyor üzerime
    Yada yaşadıkçamı tükeniyor insan..
    Cevapsızlığına cevapsızlığıma kanıyorum
    Güneş dağların arasında ağır ağır ufalanıyor
    Ardıma dönüp bakamıyorum
    Bir düşle bitiyor bir kentte yitiyor
    Avucumda şiirimden dört satır
    Herşeydi hiçbirşeydi elimdeydi düşüverdi..


    Alıntı..
#02.04.2009 16:19 0 0 0
  • Güzeldi serap.
#02.04.2009 16:59 0 0 0
  • Üstelik yalınayak
    Üstelik arayarak
    Üstelik bulamadan

    tşkLer qüzeLLer qüzeLi emeqine saqLık..
#02.04.2009 17:31 0 0 0
  • İçimde idamlık hüznüyle büyüyen bir çoçuk..

    icimdeki cocuk hic büyümicek..
    t$kLer abLa..
#02.04.2009 17:39 0 0 0
  • Eline,yüreğine sağlık canım
#02.04.2009 21:32 0 0 0
  • İçimde koyulaşan tüm maviliklerini kentimin
    Şimdi olmadık sokaklarından geçiyorum kendimin ve kentimin


    Çok güzeldi emeğine sağlık..
#03.04.2009 02:42 0 0 0
  • "İçimde koyulaşan tüm maviliklerini kentimin
    Şimdi olmadık sokaklarından geçiyorum kendimin ve kentimin
    En işlek kaldırımlardan yürüyorum aşka"

    Yüreğine sağlık..
    Güzel dizeler..
#03.04.2009 12:32 0 0 0