Main Board Mahallesine Hoşgeldiniz

Son güncelleme: 12.04.2010 12:08
  • olur mu daha mahallenin kuaförü yok , takıcısı yok ...
#03.04.2010 17:20 0 0 0
  • yok yani bi tekil bide çoğul kullanmışsın :D şimdi tek kişimi iki kişimi
#03.04.2010 17:21 0 0 0
  • çoğul
#03.04.2010 17:22 0 0 0
  • ben takı alayım :)
#03.04.2010 17:22 0 0 0
  • benimki kaçak değil allahıma:D benim sadece kaçak bişeyim var o da kaçak yollarla gelmiş adi..s ayakkabım
#03.04.2010 17:24 0 0 0
  • ahh bir müşteri çıktı bir haftalık dükkana :D
#03.04.2010 17:30 0 0 0
  • sen ne iş yapıyordun
#03.04.2010 17:33 0 0 0
  • fotografcılık
#03.04.2010 17:55 0 0 0
  • 1 takı alana 1 takı bedava gelll beleşe gel :D
#03.04.2010 18:12 0 0 0
  • Bu mahalle kadar bakımsız topluluk qörmedim ben
#04.04.2010 10:24 0 0 0
  • Ya ßu Mahallenin Zaßıtasi nerde Etrafi Seyyar Satıcılar ßürümü$ Adamlarin utanmasi olmasa Seyyar Hamam ßiLe Yapacaklar
#04.04.2010 10:30 0 0 0
  • mahalle sakinlere nerede
#04.04.2010 17:31 0 0 0
  • Çekirdekcinis ßurda
#04.04.2010 17:52 0 0 0
  • HamamCı ßurda :D Mü$teri Yok Kepenk kapatmayı Dü$ünüyorum YOksa emLakcı Atacak :D
#04.04.2010 17:57 0 0 0
  • erkek dükkan sahibi az. sen müşteri bekleme
#04.04.2010 18:00 0 0 0
  • =)) ßayan ßöLümümüzde war
#04.04.2010 18:00 0 0 0
  • ߀n Cekirdek satarken erkek kıss ayrımcıLıqı yoq herkese satabiLiorum :D
#04.04.2010 18:11 0 0 0
  • iyi o zman ben 1 kilo alıyım :D
    zaten kazandıgım para ancak çekirdege yeter
#04.04.2010 18:17 0 0 0
  • waLLa qeL aßLa ya ßoş qecmeyeLim

    Cekirdek citLeyeLim siviLceLeri coqaLtaLım sıkıntıLardan arınaLım

    ßisim cekirdek siviLce yapmaz yanLıs

    noimage
#04.04.2010 18:25 0 0 0