Main Board Mahallesine Hoşgeldiniz

Son güncelleme: 12.04.2010 12:08
  • Ben bilgisayarci diye gecmisim, uymus..:)
#05.04.2010 17:44 0 0 0
  • çok düşündüm seni ne yapabilirim diye mardinli aklıma o geldi :)
#05.04.2010 18:20 0 0 0
  • Bilgisayarci tutmusta ben daha cok Grafik ve Design la ugrasiyorum ama yinede iyi tutturmussun.
#05.04.2010 19:02 0 0 0
  • grafik tasarımlarında ustalığını biliyorum efenim :)

    bir gün ödül alırsam o gün kullanmak nasip olur
#05.04.2010 19:04 0 0 0
  • profilinizdeki spor ödülleri haric gerisi zaten hepsi benim tasarimim..:D
#05.04.2010 19:06 0 0 0
  • yarışma açısından demiştim
#05.04.2010 19:11 0 0 0
  • Benim terzi tükkanım noldu Nehir hanım
    sokak ortasında kaldık ya kumaşları bi o yana bi bu yana
    taşımaktan bıktım . modelist arkadaşla bana bi tükkan lütfen
#05.04.2010 19:17 0 0 0
  • ben dükkanın yerini sana söylemedim mi :)

    senin dükkan soldan 5. dükkan.hem meydana daha yakın.modelist arkadaş kimdi .sivaslı sindy mi falan mı
#05.04.2010 19:20 0 0 0
  • Hayır üye arkadaşlardan BERDEVAM , modellere sindylere
    modelistlik yapacak benim ortağım
    jet sosyeteyi giydireceğiz
    5.sokak hımm giderken solda , gelirken sağda demi:D:D
    tam almışmıyım adresi
#05.04.2010 19:23 0 0 0
  • adres tam olarak doğru da .ben bu top sytles mi nedir önce bir görseydim.bakalım mahalleye uygun mu
#05.04.2010 19:27 0 0 0
  • top sytles

    o ne yaws :D
#05.04.2010 19:29 0 0 0
  • top modelin ustası :D
#05.04.2010 19:31 0 0 0
  • top modeli tanımıyoruz biz mahalleye yenimi taşındı
    hemen yollayın ortağımla bana ölçüsünü alıp
    elbiselerini hazırlayalım fiyatlar şimdilik sürümden kazanıyos
    uygun yanee
#05.04.2010 19:41 0 0 0
  • o zaman benim bir abiyeye ihtiyacım var.
    Ölçü vermek için ne zaman geleyim ?
    Fiş kesiyormusunuz?
    İndirim ne kadar olur?
    Herhangi bir kilo almamda ürün iadesi mümkün mü ?

    başka sorular gelirse eklerim.aklıma şimdilik bunlar geldi
#05.04.2010 19:47 0 0 0
  • sen önce bizim tükkanımızı aç bakem
    mahallenin ortasında tükkanımız yok dükkan değil ama
    bak tükkan:D
    sonra fiyatta anlaşırız
    diğer ayrıntılar kolay kilo alırsan iki misli ödersin
#05.04.2010 19:50 0 0 0
  • noimage

    en şık dükkanı sizi virdim .dua edin
#05.04.2010 19:56 0 0 0
  • sağdaki ben
#05.04.2010 19:58 0 0 0
  • soldakini çıkaramadım
#05.04.2010 20:04 0 0 0
  • ben polisim :D
#05.04.2010 20:05 0 0 0