




Anlaşılan sen de emoş takılıyorsun. 















demekki kuyruklu emoda varki öyle bi çizim yapmışlar
şu goticmidir nedir isminde hayır yok daha
onlara gelince harbidende korkunçlar.. normal cinslerine gelince biraz uysala benziyolar.. geri kalan yaşam tarzları beni ilgilendirmez ama bilgi için sağol yani okey.. hadi iyi forumlar





tanıştıma memnun oldum cici emo
seni çok merak ettim, fotoğrafın varmı?


ama




