Bi konuya daha deginmek istiyorum
iLk önce duyarLi bir türk vatanda$i oLarak
ardindanda emo oLarak!!
VaLLa hepsini gectim
ama $u türkcemizi bozup bu haLe getirmenize anLam veremiyorum.
Dü$ünüyordum TürkiyedekiLer niye sevmiyor
emoLari diye gecen bi $arki dinLendim emoLara kar$i oLan
aynini ordada gördüm.
Emo oLmak demek
Türkceyi mahvetmek, konu$uLmicak haLe getirmek
demek degiLdir.
Her$eyde oLdugu gibi bundada abartiLmi$ Türkiyede!
Emoysan eger Di$ görünü$ünde degi$ikLikLer yap
güzeL türkcemizde degiL!
Hangi üLkede görüLmü$ böyLe diLe & onu bizLere uLa$tiranLara
saygisizLik??
Atatürk kac yiL ugra$ti kimbiLir bize bu yeni yaziyi ögretmek icin.
Siz geLip yepyeni bir diL cikariyorsunuz meydana.
Nedir bu ya?!!
ß= aLmanyada ss okunan bir harf!
q=Türkiyede hicbir keLimede gereken bir harf degiL
k diye okunuyor.
Ama her keLimede degiL!!
Sh ya gerek yok trde ya$iyorsan ş yeterLi (;
Senin yazdigini 3 kere okumak zorunda kaLdim
anLayabiLmek icin!
Evde istedigin gibi yaz.
Istersen japoncayLa kari$tir türkceyi.
Ama bu herkeze acik forumda Lütfen dikkatLi oL!
Emo'larin yüz ifadeleri ve farkli cizim olduklarindan dolayi emotion anlamina geldigini tahmin etmistim. Yalniz resimlerden ibaret oldugunu saniyordum. Megerse farkli olmaya özenen ve henüz 10 yilini doldurmamis bir yasam bicimi halini almis.
Bir kere rastladim sanirim. Japonlarin cizgi filmlerde cizdikleri figürlere benzer tarzda giyinmislerdi. Acaba emo muydu onlar?
Tokio Hotel'deki ikiz solislerden biri emomu acaba?
Bin bir cesit dünyalari var derken, nasil bir cesit oldugunu merak ettim. Giyimleri ve dinledikleri müzik farklidir, herkesin oldugu gibi...
Bizler bir birimizin kopyasi isek, emolarda emoyu icat edenlerin kopyasi oluyor demek
Yadirgamiyorum, herkesin kendine göre sectigi bir tarz var.
Tartismak icin yazmadim. Merak ettim ve biraz arastirdim, belki yanlis bilgilere rastladim bilmem...
Siz hepiniz ayni derken
ayni $eyLere özen gösteriyorsunuz demek bu.
Yani kücümsemek faLan degiL.
EmoLar duyguLarin göre ya$iyorLar hayatLarini.
Bunun icin kiyafetLer, di$ görünü$, hareketLerde giriyor.
Biz farkLiyiz demiyoruz, farkLi oLdugumuz anLa$iLiyor zaten.
Hic bi emo ayni oLamazki!
BaziLari agresiftir
baziLari hassastir.
Yani emoLarin hepsi ayni geziyor diye bi$ey yok!
Sadece her emonun emo oLdugunu anLatan bi$ey vardir kendisinde.
Sac $ekLi &ya kiyafet $ekLi degiL.
Herhangi bi hareketinden ayirt edersin.
Emo asLinda cok a$iri duygusaL insanLara denir.
DuygusaLLigin bir siniri vardir her insanda.
EmoLarda öyLe bi$ey yok.
GidebiLdigi yere kadar duygusaLsin.
Kendine her türLü i$kenceyi yaparsin
o duygusaLLigi örtmek icin.
BunLar sadece kesmek bicmek degiL.
Kendini kesmeyen emoLarda var.
Yada kendinden nefret edersin
duygusaL oLdugun icin.
O resimLer, cizimLer hep bunLardan bi$ey anLatiyor.
O anki ruh haLini.
Emo Vampire de onun gibi bi$ey i$te.
O anki ruh haLini resime dökmü$ emocore tutkuLunun biri.
EmoLar a$iri Pesimist.
Iyi &ya güzeL oLacak bi$ey yoktur.
Her$ey kötü ba$Layip, kötü bitecektir.
Ama renkLidir hayatLari.
NormaLim diyen insanLardan cok daha renkLi.
Birde normaLim diyen insanLardan daha normaLdir
asLinda.
Ama topLumda artik duygu sakLamak diye bi$ey oLdugu icin.
Ne biLeyim emoLar anormaL oLuyor nedense.
EmoLarin müzik türü
Rock.
Cünkü Rock insanLarin asLinda
icindeki o firtina koparan duyguLarini anLatiyor.
Bana göre her insan duygusaL oLdugu anLarda
Rock dinLese daha iyi anLar
nedemek istedigimizi..
MeseLa: My ChemicaL Romance
$arkiLari
Youtube dan dinLeyebiLirsin.
Ben geneLLikLe evanescence dinLiyorum.
Onun her $arkisi her duyguyu ayri ayri
ifade ediyor.
Tam oLarak emomu boyamak istediLer JaponLar emin degiLim
asLinda.
Ama benziyor a$iri derecede.
Buarada Internette bisürü yanLi$ biLgi var.
Yani emoLugu bi emoya sormak en dogrusu
Internete her önüne geLen girip bi$iLer yaziyor.
DikkatLi okumak gerekiyor & bu konuda titizde
davranmak gerekiyor.
Ögrenmek istedikLerini pm oLarak yazabiLirsin bana.
Her soruya acigim.
Buarada yazarken dikkatLi keLimeLer kuLLandigin icin
t$k ediyorum.
Ben biraz aLinganimdirda bu konuda
Yazmadan önce ara$tirmanda örnek bi davrani$
Cok t$kLer
bebish, aslinda cok haklisin herkesin bir tarzi vardir emolar sadece biraz daha ilginçler ve duygularını daha çok dışa vuruyorlar ama bizim toplumumuzda emo olursa hemen endişe zihinlerimize yerleşiyor.emo olmanın -bence- doğrusu onu dışına yansıtmaktır ama intihara meyilli olmak bileklerini kesmek çok saçma şeyler bence...