Unutamadım

Son güncelleme: 03.05.2005 18:28
  • GÖZÜMDE HAYALIN ICIMDE SEVGIN KALBIMDEN SEVDANI CIKARAMADIM.
    NASILDA SEVMISIM SENI YÜREKDEN NE YAPTIMSA
    SENI UNUTAMADIM.......

    ANMADI DILIM GÜNLERCE ISMINI
    YIRTTIM BENDEKI TÜM RESIMLERINI
    SILERIM SANMISTIM KALPDEN IZINI
    NE YAPTIMSA SENI UNUTAMADIM...

    KOLAY OLMUYORMUS ASKINDAN KOPMAK
    BIR GURUR UGRUNA SU KALBI KIRMAK
    SEVIP SEVIPDE SONUNDA AYRILMAK..
    NE YAPTIMSA SENI UNUTAMADIM
#26.04.2005 10:33 0 0 0
  • Yüregine saglik arkadasim
#26.04.2005 10:44 0 0 0
  • Ellerine Yüregine SagLıK DosTuM
#26.04.2005 10:59 0 0 0
  • yüreğine sağlık cok cok tsk ler ederim bizimle paylasdigin icin
#28.04.2005 22:39 0 0 0
  • ellerine yüreğine sağlık arkadaşım
#02.05.2005 10:49 0 0 0
  • Unutmak kolay değil

    Teşekkürler arkadaşım
#02.05.2005 12:31 0 0 0
  • Bu kadar zaman geçmiş ama yüreğine sağlık batılım...
#02.05.2005 14:19 0 0 0

  • Te$ekkürler ßaTILIM

    ANMADI DILIM GÜNLERCE ISMINI
    YIRTTIM BENDEKI TÜM RESIMLERINI
    SILERIM SANMISTIM KALPDEN IZINI
    NE YAPTIMSA SENI UNUTAMADIM...
#02.05.2005 18:30 0 0 0
  • yüreğine sağlık arkadaş
#03.05.2005 17:23 0 0 0
  • Yüregine sagLık saoL
#03.05.2005 18:28 0 0 0