Elinizde Üç Tane Gül Olsaydı...

Son güncelleme: 05.11.2009 14:56
  • gelsin gelsin herkese gelsin tek fenerlilere gitmesin :D
#08.05.2009 16:27 0 0 0
  • tmmdir:D

    Neyleyim "siyah" deyince "Beyaz"demeyen sevgiliyi

    diyenlere gitsin:D
#08.05.2009 18:40 0 0 0
  • 1.si gs lılara
    2.si uLtraasLanlara
    3.sü benden sonra yorum yazana:D
#08.05.2009 20:15 0 0 0
  • kaptım gülü
    benimkide tüm GS lilere ve tüm dostlarıma gelsin :)
#08.05.2009 20:18 0 0 0
  • cobra_R bir gül oyun kuralı gereği noimage

    uçurum çiçeği bir gül noimage

    Tebessüm bir gül noimage
#08.05.2009 23:17 0 0 0
  • Sağolasın hercules0666
    1. hercules0666
    2.Dostusum
    2.Ebru
#08.05.2009 23:28 0 0 0
  • 1.Joiese09
    2.dilara09
    3. benim olsun:)
#09.05.2009 09:41 0 0 0
  • Teşekkür ederim hercules0666
    bendende hercules0666
    nergish
    ayışığı
#09.05.2009 09:53 0 0 0
  • canım kardeşim benim

    everekli ilk gülü sana verirdim canım
    2,si ayışığı ablama
    3.sü adı bende saklı olana
#09.05.2009 10:12 0 0 0
  • Özlemime :)SAHABELER

    Tebessüme

    uçurum çiçeğime:)
#09.05.2009 10:15 0 0 0
  • ablacım
#09.05.2009 10:17 0 0 0
  • tşk ederim
    Ayışığı
    Ayışığı
    Ayışığı
#09.05.2009 10:48 0 0 0
  • $air Yurek'Lime

    Ozgur abim'e

    Diger canLarima

#09.05.2009 10:54 0 0 0
  • ShegYy Bebish
    Ezooo
    gamzelinur
#09.05.2009 11:04 0 0 0
  • Narciceemee
    $eker Kizimaaa
    TeBeSsÜmüme
#09.05.2009 11:30 0 0 0
  • Seherimee

    ona

    buna

#09.05.2009 11:30 0 0 0
  • ghost rose
    pembish
    narçiçeğime.. (=
#09.05.2009 12:23 0 0 0
  • arethusa
    Pemßish
    NarCicegi
#09.05.2009 13:39 0 0 0
  • önce birini kendime ayırır diğer ikisinide anneme verirdim:)
#09.05.2009 16:59 0 0 0