Elinizde Üç Tane Gül Olsaydı...

Son güncelleme: 05.11.2009 14:56
  • üsttekine
    alttakine
    bide alttakinin yazdığı 2.kişiye:D
#10.05.2009 11:16 0 0 0
  • nergish buğulu gözler ve derya ablama
#10.05.2009 11:31 0 0 0
  • Ayışığı
    ShegYy bebish
    Ezooo
#10.05.2009 12:30 0 0 0
  • SagoL güLümm CiCek icin

    Bende güLLerin, CicekLerin hatta Cicek dükkanLarinin hepsini ayakLarina sereyim :D
#10.05.2009 12:32 0 0 0
  • Teşekkür ederim canım
#10.05.2009 12:50 0 0 0
  • asiyanıma
    ayışığı ablama
    casper kankime ee nede olsa anneler günü .ben zaten aşkımdan aldım çiçekleri
#10.05.2009 12:54 0 0 0
  • didemime

    sahabeler ablama

    ve caspera
#10.05.2009 13:01 0 0 0
  • fenerlim kıss öpimmi
#10.05.2009 13:03 0 0 0
  • narçiçeği
    ghostrose
    pembish
    ..
#10.05.2009 15:12 0 0 0
  • üsttekine
    alttakine
    birde alttakinin yazdığı sonuncu kişiye..
#10.05.2009 15:14 0 0 0
  • kendime
    arethusa
    ve alttaki yazana :D
#10.05.2009 15:17 0 0 0
  • hOney
    HaSaN
    Ultimatom
#10.05.2009 15:20 0 0 0
  • sheqey
    cobra
    seker kiz
#10.05.2009 15:20 0 0 0
  • ..
    dalgacıı
    zeynap
    ghostrose
#10.05.2009 15:26 0 0 0
  • benden sonra yaznın yazdıklarına ...
#10.05.2009 15:26 0 0 0
  • ozaman kendime :D

    tebessüm
    arethusa
    şayeste
#10.05.2009 15:28 0 0 0
  • SheqeYy_BeBiSh
    Hicbirsey2oo1
    Havil
#10.05.2009 15:30 0 0 0
  • dalgacii :D
    Pembish
    NarCicegi
#10.05.2009 15:33 0 0 0
  • BoardBelasi
    eems34
    Ayisigi
#10.05.2009 15:36 0 0 0