Fenerbahçe 2 - 1 Trabzonspor Maç Bitti...

Son güncelleme: 02.05.2005 20:07
  • Her Zaman Her Yerde En Büyük Fener
#30.04.2005 21:16 0 0 0
  • FENERBAHÇE
#30.04.2005 21:21 0 0 0
  • Türkiye'de geleceğin şekli çiziliyor...!!!

    FENERBAHÇE
#30.04.2005 21:22 0 0 0
  • Her iki takimida alkisliyorum gercekten mükkemmel bir müsabaka oldu
    ufak tefek hakem hatalari olmasina ragamen beni oynana futbol tatmin etmistir
#30.04.2005 21:28 0 0 0
  • Artik sampiyonluk cok ama cok yakin bize...Sen cok yasa FENERBAHCE
#30.04.2005 21:46 0 0 0
  • noimage



    BAŞKA SÖZE NE GEREK VAR
#30.04.2005 21:49 0 0 0
  • MAZİNDE TARİH YATAR YAŞA FENERBAHÇE...
#30.04.2005 21:50 0 0 0
  • NE MUTLU SENİ SEVENE YAŞAAA FENERBAHÇEEEE
#30.04.2005 21:55 0 0 0
  • CİHATLAR, LEFTERLER, CANLAR FİKRETLER
#30.04.2005 22:09 0 0 0
  • CEMİL'LER, ALPARSLAN'LAR,ZİYALAR
#30.04.2005 22:13 0 0 0
  • Sampiyonlugunuz hayirli olsun arkadaslar
#30.04.2005 22:13 0 0 0
  • alex le tuncayın hakkını nasıl öderiz walla:D
#30.04.2005 22:17 0 0 0
  • HENÜZERKENAMASANKİFENERBAHÇEŞAMPİ...!!!
#30.04.2005 22:20 0 0 0
  • [SIZE=35]YON:D
#30.04.2005 22:26 0 0 0
  • @cr@ckman
    imzana tav oldum cigerim
#30.04.2005 22:28 0 0 0
  • DÜNYANIN EN LEZZETLİ BALIĞIDIR HAMSİ...
#30.04.2005 22:30 0 0 0
  • Afiyet olsun baba
#30.04.2005 22:36 0 0 0
  • TRABZONSPOR - FENERBAHÇE FUTBOL MÜSABAKASI LİGİN EN FIRTINALI VE MUHTEŞEM FUTBOL MÜSABAKASINI SERGİLEMİŞTİR...TRABZONSPOR BU MAÇI ALMIŞ OLSAYDI BU KADAR YAKIŞIRDI...FENERBAHÇE BU MAÇI KAZANDI VE BÖYLESİNE YAKIŞTI...GERİSİ LAGA LUGA...!!! BU SEZON EN BÜYÜK VE EN SAVAŞÇI RAKİBİMİZ TRABZONSPOR OLDU...BU MÜSABAKA SPOR'UN GÜZELLİĞİYLE TAMAMLANMIŞTIR...!!! BUNDAN SONRA SÖYLENECEK HER NEGATİF SÖZ GÖLGECİLERİN İŞİ OLACAKTIR...! HER KİM OLURSA OLSUN...! İKİ TAKIMDA PARMAK ISIRTACAK FUTBOL SERGİLEMİŞTİR VE SÜPER LİG'E YAKIŞANDA BUDUR...!!!
#30.04.2005 22:43 0 0 0
  • bu sezon en çok zevk veren maç buydu bana

    her iki takımıda tekrar kutluyorum...
#30.04.2005 22:50 0 0 0