TRABZONSPOR - FENERBAHÇE FUTBOL MÜSABAKASI LİGİN EN FIRTINALI VE MUHTEŞEM FUTBOL MÜSABAKASINI SERGİLEMİŞTİR...TRABZONSPOR BU MAÇI ALMIŞ OLSAYDI BU KADAR YAKIŞIRDI...FENERBAHÇE BU MAÇI KAZANDI VE BÖYLESİNE YAKIŞTI...GERİSİ LAGA LUGA...!!! BU SEZON EN BÜYÜK VE EN SAVAŞÇI RAKİBİMİZ TRABZONSPOR OLDU...BU MÜSABAKA SPOR'UN GÜZELLİĞİYLE TAMAMLANMIŞTIR...!!! BUNDAN SONRA SÖYLENECEK HER NEGATİF SÖZ GÖLGECİLERİN İŞİ OLACAKTIR...! HER KİM OLURSA OLSUN...! İKİ TAKIMDA PARMAK ISIRTACAK FUTBOL SERGİLEMİŞTİR VE SÜPER LİG'E YAKIŞANDA BUDUR...!!!