Dağ Başında..

Son güncelleme: 17.05.2005 04:58
  • Beni bir dağ başında böyle yapayalnız kodular,
    rüzgarlara, kuşlara, bulutlara yakın,
    senin etinden, tırnağından ayrı,
    senin kokundan uzak.

    Benim güzelim,
    benim ceylan bakışlım,
    benim kafamın ateşi,
    ve yüreğimdeki.
    Mümkün mü şu anda rüzgar olmak, kuş olmak,
    şu anda üç dört portakal almak, getirmek sana,
    sana tuzlu badem,
    kabakçekirdeği.

    Şu anda hiç bir şey mümkün değil.
    Şu anda her şeyden ayrı, her şeyden uzak
    ve her şeyden mahrumum ben.
    Şu anda sadece yalnızlık ve kahır.

    Hayır, güzelim.
    hayır, ceylan bakışlım,
    hayır, kafamın ateşi, hayır,
    hayır, yüreğimdeki.
    Şu anda mümkün ve güzel olan tek şey vardır;

    Yanarak sevmek seni.
#09.05.2005 17:29 0 0 0
  • Yıkandım, bütün sular tenime değdi
    Atlasıma yeni dağlar ekledim
    Yeniden tasarladım kitabımın kapağını
    Seni sevdim, yazdıklarım aşka ilişkin

    Bana yeni incelikler kazandıran sevdanın
    Sularında yüzüyorum, ruhuma değiyor sular
    Evet seni sevince öyle oldu, şaşırdım
    Dallarımda zerdali, yelkenimdeyse rüzgâr

    Kırgınlığa uyaklı şiirler yazıyorum
    En az kırk yerinden yırtıktı kalbim
    Gör yarışa kalktım büyük akan nehirle
    Aşk var, köprü aramam karşıya geçmek için
#09.05.2005 17:31 0 0 0
  • Yüzünde arardım gökyüzünü
    dünyayı uyandırıp her sabah
    ve acıyla o zaman
    yüzünde arardım gökyüzünü.

    Sana bakardım dokunurdum
    uzardı ellerim dokundukça
    uzardı geceler ve utanç
    yüzünde arardım gökyüzünü.

    Kaçmalar çizerdim duvarlara
    o zaman anlatamazdım
    içimde arardım gökyüzünü
#09.05.2005 17:32 0 0 0
  • Seni Seviyorum
    seni seviyorum
    çağladıkça coşan su
    estikçe dellenen rüzgar
    ekildikçe anaçlaşan toprak
    öğütler bunu bana

    seni severken
    türküden türküye geçer ırmak
    toprak yaz yağmurlarıyla oynaşır
    öğle tozlarıyla dolanır rüzgar ufku
    adınla uyarırlar beni

    seni seviyorum
    bağda çilenen salkım
    dalda allanan meyva
    öttükçe kendini tüketen kabakçı kuşu
    öğütler bunu bana

    seni severken
    yaz güneşi şehvete boğar bahceyi
    kükürt adetleriyle solar bağ yaprakları
    ballı incirde yaşar-bin bir cilveli-aşklarını
    turunç gerdanlı kuşlar
    haberler getirir sağdıçlarım
    gül kurusu mektuplar

    seni seviyorum
    hayra yorulan düşler
    ceviz sandıkta bekarlığının gül suları
    taş yastıklarda zümrütüanka kuşları
    öğütler bunu bana
#09.05.2005 17:33 0 0 0
  • Bir suyun akışına dalar gibi kalıyoruz
    O zaman gün sızıyor saçaklardan ince ince
    Biz birbirimizi karşılıksız sevmeye başlayınca
    Birlikte bir kirazı dişler gibi oluyoruz
    Uzun bir kervan gibiyiz güneşte ağır ağır
    Aydınlığı iki ayrı sevinç gibi yaşıyoruz
    İki ayrı sevinci bir bütünde eriterek
    Şurada otursak mı yürüsek mi biraz daha
    Ötelere uzanmadan köşeyi bile dönmeden
    Birkaç yüzyıl sonraki bir şiiri okur gibi
    En küçük bir kıpırtıda sonsuzluğa varıyoruz
    Üşütür gibi titreten buydu az önce bizi
    Şimdi denizin sesiyle rüzgâr belki de aynı şey
    Bu senin saçların mı yoksa benim saçlarım mı
    Aramıza girmeye çalışan yaramaz bir esinti mi
    Uzun uzun düşünmeye başlamadan
    Bütün zamanları birden şimdiye damıtarak
    Bir kuşun kanadını öper gibi kalıyoruz.
#09.05.2005 17:34 0 0 0
  • Hep Seni Sevdim
    Hep seni sevdim
    Yaz kendini anlatırken yaprak yaprak
    Günler ne çabuk akıp geçti sevgilim
    Yüzyıllar geçti sanki aradan
    Yollar yollar boyunca yan yana
    Hangi yokuşu çıktıysam seninle
    Kuşlar uçuştular saçlarından

    Hep seni sevdim, silinmez izi
    Sevimli şaşkınlıklarımın o yazdan

    Kır kahveleri kuş sürüleri sonra
    Konuşmadan oturduğumuz masa iskemle
    Demli çay, demli çayın buğusu
    O yaz daha mutluydu seninle

    Senin mavi miydi ya kalbinin sesi
    Bir saat gibi işlerken kendiliğinden
    Yine buluştu gözlerimiz sevgiler üreten
    O yaz seni ne çok sevdiğimi
    Öğrendim bir akarsuyun sessizliğinden

    Bulutlardan bulutlara çıkardım o yaz
    Çiçekler suladım her günbatımı
    Çocuklarla konuştum hüznü unutturan
    Yalansız hilesiz sevdim seni
    Çiçekler çocuklar ezgiler içinde
    Ahmet Ada
#09.05.2005 17:36 0 0 0
  • Ellerine SagLıK CadaLozJuk
#09.05.2005 18:00 0 0 0
  • Eline Sağlık Arkadasım
#17.05.2005 04:58 0 0 0