Aşkım Seni Annemlere Anlattım

Son güncelleme: 06.06.2009 19:59
#31.05.2009 19:59 0 0 0
  • Seni annemlere anlattım Fatma
    + Eeeeee ne dedin.??
    - "Fatma sana çok benziyor anne" dedim..
    + Ayyy eee eee sonra..
    - Hiiiçç...
    + Yani tanışmıyor muyuz.???
    - Hayır.. Babam "bitir oğlum" dedi. "Bırak bu kızı " dedi...

#31.05.2009 21:13 0 0 0
  • çok güzeldi sağol
#03.06.2009 22:52 0 0 0
  • :D:D:D:D
#04.06.2009 03:53 0 0 0
  • - Seni annemlere anlattım Fatma
    + Eeeeee ne dedin.??
    - "Fatma sana çok benziyor anne" dedim..
    + Ayyy eee eee sonra..
    - Hiiiçç...
    + Yani tanışmıyor muyuz.???
    - Hayır.. Babam "bitir oğlum" dedi. "Bırak bu kızı " dedi...

    buda benim çok hoşuma gitti... çok güzle
#04.06.2009 21:20 0 0 0
  • süperddiiii
    :)
#06.06.2009 17:14 0 0 0
  • - Seni annemlere anlatamadım...
    + Neden be Emrah
    - Anam yok benim...

    Teşekkürler güzeldi
#06.06.2009 19:59 0 0 0