@MechhuL adlı üyeden alıntı:
Hayat çok acımasız
İnsana öyle tokatlar vurur ki
Yerden kaldırmaz seni...
Onurun, gururun ve sen!
Gözlerin öylesine kararır ki
Göremez olursun hiçbirşeyi
Cefa çekersin herşeyi göze alıp
Ama birazda vefa beklemez misin?
Sana soruyorum! Sana...
Hiç mi sevmedin?
Hiç mi sevda düşmedi kalbine?
Anlayamıyor musun ki beni?
İster sitem de sen buna...
İstersen isyan...
Ben bunun ne olduğunu çok iyi biliyorum!
Ve son olarak
Bir de bunu yaşayanlar bilir diyorum...
Orijinali Göster...