Writen by MechhuL

Son güncelleme: 13.04.2008 23:35
  • Sözlü anlatılır mı?
    Bilmiyorum...
    Anlamak için hissetmelisin sen de,
    Hissetmek bile belki yetersiz kalacaktır...
    Öyle bir acı ki bu, sarıyor insanı...

    Geceler öylesine uzun ki...
    Yatağımda gözlerimi kapayamıyorum...
    Çünkü her defasında seni görüyorum...
    Sıçrıyor musun sen de geceleri uykunda?
    Acıyor mu sol yanın her uyanışında...?

    Bilir misin? Erkekler ağlamaz derler...
    Taş basar yüreğine...
    Yüreğinde en derinlere bir yere saklar...
    Ruhun bile duymaz...
    Ama senin için o derinlerden,
    Kanlı gözyaşları süzülür yanaklarımdan...
    Akan her damla acıtır, yakar canımı...

    Öyle bir hal alırki bu acı...
    Taşıyamaz olursun...
    Anladın değil mi? Sol yanım acıyor...
    Anla artık...
    Senin için atan bu kalp çok acıyor...
#07.12.2007 13:05 0 0 0
  • Artik yazmiyorum diye yazmissin yukarda .bende isteriz isteriz diye yazacaktimki baktim duygularin seni rahat birakmamis :)
    yüregine saglik Mechhul
#07.12.2007 19:04 0 0 0
  • @Sari Menekse adlı üyeden alıntı:
    Artik yazmiyorum diye yazmissin yukarda .bende isteriz isteriz diye yazacaktimki baktim duygularin seni rahat birakmamis :)
    yüregine saglik Mechhul
    Orijinali Göster...


    Teşekkür ediyorum sari menekse artık yazmıyorum diyeli neredeyse 3,5 yıl olmuş. Allah a çok şükür böyle duygular beni rahat bırakmayacaksa ben ömür boyu rahat olmamayı kabul ediyoum
#07.12.2007 21:51 0 0 0
  • yüregine kalemine saglik,acilar insana bazen istemesede cok seyleri yazdirir,,benimde sol yanim cok aciyor gel görki caresi yok acilarin,denizler durulacak dalgalar susacak,bülbüller susacak güller konusacak,öyle bir an gelecek ki ben susacagim kalemim susacak hersey susacak benligimdeki
#12.12.2007 00:16 0 0 0
  • @2007 adlı üyeden alıntı:
    yüregine kalemine saglik,acilar insana bazen istemesede cok seyleri yazdirir,,benimde sol yanim cok aciyor gel görki caresi yok acilarin,denizler durulacak dalgalar susacak,bülbüller susacak güller konusacak,öyle bir an gelecek ki ben susacagim kalemim susacak hersey susacak benligimdeki
    Orijinali Göster...


    Haklısın 2007 Allah kimseye çaresiz acı vermesin. Çok şükür benim acımı hisseden ve bunun bilincinde olan benim için çok değerli bir insan var. Rabbim senin sesini de duysun ve sana da yardımcı olsun inşaallah.

    Selam ve dua ile...
#14.12.2007 08:09 0 0 0
  • Hayat çok acımasız
    İnsana öyle tokatlar vurur ki
    Yerden kaldırmaz seni...
    Onurun, gururun ve sen!
    Gözlerin öylesine kararır ki
    Göremez olursun hiçbirşeyi
    Cefa çekersin herşeyi göze alıp
    Ama birazda vefa beklemez misin?
    Sana soruyorum! Sana...
    Hiç mi sevmedin?
    Hiç mi sevda düşmedi kalbine?
    Anlayamıyor musun ki beni?
    İster sitem de sen buna...
    İstersen isyan...
    Ben bunun ne olduğunu çok iyi biliyorum!
    Ve son olarak
    Bir de bunu yaşayanlar bilir diyorum...
#29.12.2007 22:36 0 0 0
  • Merak ettim sorularina cevap alabildinmi :)
#04.01.2008 13:04 0 0 0
  • yüreğine sağlık
#04.01.2008 15:35 0 0 0
  • "..GeCeNiN BiRYaRıSı BaŞLıYoRSa ÇıĞLıĞıM, DuYuLSuN DiYe DeĞiL! DuYuLMaDaN SeSLeNMeYi BiLiYoRSa Bu YüReK, GöRMeDeN De SeVMeYi BiLiR eLBeT...!.."

    kendine ait olduğunu gördüm.
    çok etkileyici ve güzel.
    güzel bir yürek gerek bence şiir yazmak için..
#04.01.2008 18:28 0 0 0
#07.01.2008 21:57 0 0 0
  • @MechhuL adlı üyeden alıntı:
    Hayat çok acımasız
    İnsana öyle tokatlar vurur ki
    Yerden kaldırmaz seni...
    Onurun, gururun ve sen!
    Gözlerin öylesine kararır ki
    Göremez olursun hiçbirşeyi
    Cefa çekersin herşeyi göze alıp
    Ama birazda vefa beklemez misin?
    Sana soruyorum! Sana...
    Hiç mi sevmedin?
    Hiç mi sevda düşmedi kalbine?
    Anlayamıyor musun ki beni?
    İster sitem de sen buna...
    İstersen isyan...
    Ben bunun ne olduğunu çok iyi biliyorum!
    Ve son olarak
    Bir de bunu yaşayanlar bilir diyorum...
    Orijinali Göster...
    Ben bunun ne olduğunu çok iyi biliyorum!


    Senin sözlerinle cevap veriyorum:)
#09.01.2008 13:03 0 0 0
  • @MechhuL adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2271348]2007[/alinti]

    Haklısın 2007 Allah kimseye çaresiz acı vermesin. Çok şükür benim acımı hisseden ve bunun bilincinde olan benim için çok değerli bir insan var. Rabbim senin sesini de duysun ve sana da yardımcı olsun inşaallah.

    Selam ve dua ile...
    Orijinali Göster...
    Haklısın 2007 Allah kimseye çaresiz acı vermesin. Çok şükür benim acımı hisseden ve bunun bilincinde olan benim için çok değerli bir insan var. Rabbim senin sesini de duysun ve sana da yardımcı olsun inşaallah.

    Selam ve dua ile...

    amin dilerim herkesin dua`alari kabul olur, dilerim acilarin olmaz hep mutlulugun olur seveninle ömür boyu paslasacagin,,

    ilk kapimi calan acilardi benim ,acilara dost,azraile arkadas oldugumda ilk okula baslamamistim, ben kovsamda onlar benden gitmezler, ya acilar bana bir liman gibi sigindi yada ben acilara sarilip sigindim
#11.01.2008 00:46 0 0 0
  • Hayat herzaman bizim istediğimiz gibi gitmez. Bizlerin sahip olduğu sadece istekler ve umutlardır. Rabbim nasip etmedikçe sadece istek ya da umut olarak kalırlar. Ama herşey bizler için değil mi? Hüzün, sevinç, acı, mutluluk, keder, huzur bunların hepsi bizim için... Bazen kadere boyun eğmek gerekir. Ki hiç istemesen de...
#28.01.2008 16:11 0 0 0
  • Bu sözü bir zamanlar cok kullanirdim evet anlamli bir söz
#09.04.2008 12:33 0 0 0
  • yüregine sagLik abim
    hepsi harika yüreginden bu duyguLarin
    ekSik oLmamasi diLegimLe
#09.04.2008 13:40 0 0 0
  • YaLanmıydı her$ey
    YağmurLu SokakLarda Yürüdüğümüz Günler.
    Soğuktan Tirtir titreyen bedenLerimizin Son sıcakLıkLarı.
    Son sözüm Seviyorum demen.
    Baktığım tek Gözler.
    Tuttuğum Tek eL
    Soluyacağım Tek koku
    Sarılacağım Tek ten
    SöyLediklerin YaLan mıydı?
    Bak $u yerdeki Hançer'e
    Aynı yerdeydik hatırlıyormusun.
    Karadenizin Üzerindeki eski İskelede.
    Ben arkamı dönmü$tüm
    Sen o hançeri Sırtımdan Sokmu$tun.
    Ben hâLa Ordayım.
    Kapanmayan yaramın AcıLarı iLe
    Kara a$kının bende Bıraktığı AcıLarı ya$ıyorum.
    Çek Git!
    ARkana bakmadan Git.
    Kara a$kınıda aL GİT!

    ..kutSaL..
#09.04.2008 18:16 0 0 0
  • Sanmaki o Hancer Birtek Senin Canini Yakti
    Senin Sirtina Benimse Kalbime Saplandi
    Bana Git Diyorsun
    Gitmeyi Kolay Saniyorsun
    Ama Cok Yaniliyorsun
    Bir Gün Kapina Gelsem
    Senden Özür Dilesem
    Sakin Beni Affetme
    Cünkü Ben Bunu Haketmiyorum
    Zaten Senden Böyle Birsey Beklemiyorum
    Senin Askina Layik Olamadim Serserim
    Ama Bilki Sana Hic Yalan Söylemedim
#10.04.2008 23:45 0 0 0
  • KaranLık SOkakLarda. Oyuncağını Kaybetmi$ Oradan Buraya SavruLan Ekmek araSı Acı iLe Karnını Doyuran Bir SERSERİ'yim Ben...
#11.04.2008 00:48 0 0 0
  • Gecenin Karanligindan Korkmuyorum Artik
    Sadece Sessizligi Beni Boguyor
#11.04.2008 00:56 0 0 0
  • Writen by MechhuL Konusuna Benzer Konular
  • Böyle bir şey olamaz.! Hiç alakalı konu bulamadık.