Ay Işığı

Son güncelleme: 17.05.2005 04:36
  • noimage


    AY IŞIĞI


    Ben uzaklardan beklerdim,
    Sayarak günlerimi.
    Bu gece penceremden düşen ay ışığında,
    Birden yanıbaşımda buldum
    Bir ağaç gibi çiçeklenmiş
    Anladım almış yürümüş
    Sarmış bu sevda içimi

    Gece yarısı elbiselerim,
    Ayakkabılarım üstüne
    Düşen ay ışığı,
    İnsan böyle mi olur
    Sevdaya tutuldu mu?

    Bütün eski kitapları okudum,
    Yaşlanmış güzellere sordum,
    Mutluluk bu mu?

    Ama bu sarışın
    Ötekine hiç benzemiyor.
    Ah, daha yeni yeni anladım
    O küçük elleri, gülen gözleriyle
    Beni bu kadar seviyor...

    Kalmadı başka korkum
    Düşünmeden eline bıraktım kendimi
    Bütün dostlarım söylüyor
    Bu sefer mutlaka tutuldum

    O yanından döndüğüm, gece yarıları
    Güler, konuşurdum, kendi kendime
    Tutmasam, kucaklayabilirdim ağaçları.
    Kimbilir, gelen geçen
    Görünce ne derdi halime.

    Sizin de, seviştiğiniz, kardeşler
    Mevsim bahara rastlarsa
    Benim canım açılmak isterdi
    Mutlaka bir başkasına
    Öperdim evde ilk karşıma çıkanı.

    Uzakta, şimdi çok uzakta...
    O nar tanesinden taze
    Kuştüyünden hafif geceler
    Kalbim ümit içinde yüzer
    Dünyam yıkanır ay ışıklarıyla...


    Necati CUMALI
#11.05.2005 11:13 0 0 0
  • Ellerine Yüregine Saglik Cok Tessekür Ederim...
#11.05.2005 11:45 0 0 0
  • elıne saglık arkadasım
#11.05.2005 11:47 0 0 0
  • Ellerine kollarına sağlık dostum
#11.05.2005 13:47 0 0 0
  • Ellerine SaqLıK ArKaDa$ıM SaqoL
#11.05.2005 13:48 0 0 0
  • emegine yüregine saglık
#11.05.2005 16:21 0 0 0
  • Ellerine saglik arkadasim
#11.05.2005 16:45 0 0 0
  • Ellerine Yuregıne Sağlık Arkadasım
#17.05.2005 04:36 0 0 0