Gözlerin

Son güncelleme: 30.05.2009 15:01


  • Uzun savaşlardan çıkmıştım
    Bir yanım zafer sarhoşu
    Bir yanım mağlup insanlıktan yana
    Kara üzüm tanesiydi gözlerin
    Toprağa düşen cemrelere hasret
    Sokaklarda üşüyen bir hüzündü içimde sevdan
    Her yanında ihanet

    noimage

    Kara buğday tanesiydi gözlerin
    Masum yağmurlarda ağlayan
    Çiçeksiz, ekinsiz tarlalar gibi
    Hüznü yıllara sevdalı
    Avuçlarında köy yollarının
    Kışın buzun karın içinde
    Bir cevherdi parlayan


    Ali Haydar Timisi
#27.05.2009 13:15 0 0 0
  • Güzel Yüreğine Sağlık Arkadaşım..
#27.05.2009 13:30 0 0 0
  • Güzel Gözler, Güzel Dizeler.. Hoş bir Şiir..
#27.05.2009 20:53 0 0 0
  • emeğine sağlık
#27.05.2009 21:51 0 0 0
  • Emeğinize sağlık:)
#27.05.2009 22:49 0 0 0
  • Uzun savaşlardan çıkmıştım

    savaşlar insanı en yoran şey olsa gerek...

    emeğine sağlık gerçekten çok güzeldi..
#28.05.2009 08:56 0 0 0
  • Kara üzüm tanesiydi gözlerin
    eline sağlık
#30.05.2009 00:15 0 0 0
  • Sokaklarda üşüyen bir hüzündü içimde sevdan
    Her yanında ihanet

    ellerine sağlık arkadaşım.. güzeldi... ;)
#30.05.2009 15:01 0 0 0