kedimi? Jıks asLan.. kedi kedi. oLamas ya asLan ßu..! aLLa aLLa.

Son güncelleme: 23.07.2007 16:42
  • noimage
#02.06.2005 20:36 0 0 0
  • aslan aslan yününden faydalanmak için cok iyi
#02.06.2005 20:53 0 0 0
  • bu kendini aslan zanneden bir kedi
#02.06.2005 23:40 0 0 0
  • bunun yününden elbise yapıp somali'ye göndercen
#03.06.2005 10:14 0 0 0
  • nerde beslenmiş bu ya :)
#03.06.2005 10:30 0 0 0
  • vay be ne bulduysa yemiş
#03.06.2005 11:13 0 0 0
  • MASSALLAH
#05.06.2005 01:59 0 0 0
  • Ne yiyor o hayvan??Ayi Gibi Olmus Massallah
#05.06.2005 02:57 0 0 0
  • Paylaşımın İçin Teşekkürler...
#05.06.2005 10:10 0 0 0
  • Besili ve bakımlı bir kedi bu..
#05.06.2005 10:11 0 0 0
  • amanın bu gerçekmi yaa allah allah korkarım göresem haa amaninnn
#05.06.2005 13:12 0 0 0
  • Hocam Kactane Fare Yemiştir Bu Ya Ya Da Pardom Kactane Ceylan YemiŞtir
#11.06.2005 02:30 0 0 0
  • Tabi o kadar senin kökenin aslan dersen buda kendini kaptirir böyle
#11.06.2005 02:41 0 0 0
  • durmadan hormon vermişler galiba bu hayvana...Bir tırmık atsa adamın suratına estetik ameliyatı gerekir...
#11.06.2005 16:14 0 0 0
  • ohhaaaa kedimi o be
#11.06.2005 18:56 0 0 0
  • abi bu kedi kücükken kazana düşmüş geliba sanırsam :)))))))))
#11.06.2005 20:40 0 0 0
  • Ha maşşallah.
#11.06.2005 20:44 0 0 0
  • Fare yeme konusunu fazla abartmisa benziyo
#11.06.2005 20:47 0 0 0
  • Bu ne ya bukadar iri kedi göememiştim
#18.09.2005 11:15 0 0 0