Atesböcekleri

Son güncelleme: 22.09.2009 11:19
  • Temel ile Dursun iki katli bina yaparlar. Birinci kati tamamladiktan sonra evleri
    olmadigi için orada kalmaya karar verirler. Yaz mevsimi oldugundan yattiklari
    yere sivri sinekler dolar. Bunlar da sineklerin kendilerini sokmamasi için yorgani
    baslarina kaptirlar. Günlerden bir gün yine yatma zamani gelince odaya ates
    böcekleri girer. Bunlar herzamanki gibi baslari yorganin içine gömülü sekilde
    yatarlarken Temel bir ara basini disari çikarip ates böceklerini görünce tekrar
    aceleyle yorganin içine gömülür. Dursun u dürter ve ona :
    - Ula, ula Dursun kalk! Sivrisinekler ellerinde fenerle bizi ariler!..
#05.07.2009 17:36 0 0 0
#05.07.2009 17:41 0 0 0
#05.07.2009 18:31 0 0 0
  • - Ula, ula Dursun kalk! Sivrisinekler ellerinde fenerle bizi ariler!..
#05.07.2009 19:33 0 0 0
  • çok güzeldi emeğinize sağlık
#05.07.2009 19:36 0 0 0
  • Elinize sağlık.
#05.07.2009 23:00 0 0 0
#06.07.2009 00:04 0 0 0
#06.07.2009 10:51 0 0 0
#06.07.2009 14:58 0 0 0
#16.07.2009 01:20 0 0 0
  • Emeğinize sağlık...
#17.07.2009 18:40 0 0 0
#21.07.2009 12:49 0 0 0
#22.07.2009 17:16 0 0 0
  • güzel olmuş
#13.09.2009 20:45 0 0 0
  • doğRu demiş :D
#13.09.2009 21:09 0 0 0
  • süperdi
#13.09.2009 23:00 0 0 0
#15.09.2009 00:52 0 0 0
#15.09.2009 03:57 0 0 0
  • s'nekler arior manyak
#18.09.2009 12:12 0 0 0