çok zor gerçekten aynısı bizde de vardı biri hastalık kaparsa hepsine geçiyor çok özen lazım sıkılmadan yani
ama çok sevimliler insanı rahatlatıyor izlerken..
benmde vardı balıklarım ama yumurtlayamadan intihar ettiler akvaryumdan atlıyorlardı dışarı her zamanda evde olmuyoruz tabi kurtaramadık
şimdi kaplumbağa besliyoruz aşkımla 5 kardeşler 2 si ondan 3 ü bende