Balıklarım.

Son güncelleme: 29.07.2009 13:23
  • noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage
#21.07.2009 12:31 0 0 0
  • Büyüklermiş baya.

    Bir yazı okumuştum bakımıyla ilgili. Baya uğraşı ve zaman isteyen birşey.
#21.07.2009 14:55 0 0 0
  • çok zor gerçekten aynısı bizde de vardı biri hastalık kaparsa hepsine geçiyor çok özen lazım sıkılmadan yani:)
    ama çok sevimliler insanı rahatlatıyor izlerken..
#21.07.2009 15:01 0 0 0
  • bu balıklar 5 aydır bende iyi bakıyorum elimden geldiğince :)

    beğendiyseniz ne mutlu bana :)
#21.07.2009 15:11 0 0 0
  • hayvanlari pek sevmiyorum ama aralarindan en sevdigim seyler kanarya kuslari birde baliklar...:D

    seninkiler biraz tipsizmis...
#21.07.2009 15:13 0 0 0
  • Evet güzel bir akvaryum.

    Benim olsaydı kesin 1 haftaya kalmazlardı zavallıcıklar. (:
#21.07.2009 15:13 0 0 0
  • senden güzel oldukları kesin nefise

    teşekkürler sylar :)
#21.07.2009 15:14 0 0 0
  • saka dedik bee...:D

    cok temiz bir akvaryum afferim sana iyi bakiyorsun...
#21.07.2009 15:15 0 0 0
  • nereye girmiş o balık öle
#21.07.2009 15:17 0 0 0
  • saol bari cadı :D

    vazoya girmiş :D
#21.07.2009 15:19 0 0 0
  • korkmuş mu yazık:D
#21.07.2009 15:22 0 0 0
  • yok şuan o vazonun içinde 150 e yakın yumurta var onları koruyor :D
#21.07.2009 15:24 0 0 0
  • wuu bekçilik yapıyor :D
    150 yumurtanın hepsinden balık olcak deme:D
#21.07.2009 15:26 0 0 0
  • hepsi olmaz sanmıyorum şimdiye kadar balık alamadım onlardan hep yiyolar yumurtaları malesef onlardan yumurta lamak kolay ama yavru almak zor biraz :D
#21.07.2009 15:30 0 0 0
  • caniler işte nolcak insan yavrusunu yer mi aman balık
    neyse ölen ölür kalan sağlar senindir:D
#21.07.2009 15:32 0 0 0
  • öle tabiki yapacak bişiy yok :D
#21.07.2009 15:35 0 0 0
  • benmde vardı balıklarım ama yumurtlayamadan intihar ettiler akvaryumdan atlıyorlardı dışarı her zamanda evde olmuyoruz tabi kurtaramadık:D
    şimdi kaplumbağa besliyoruz aşkımla 5 kardeşler 2 si ondan 3 ü bende
#21.07.2009 15:37 0 0 0
  • iyiymiş :D

    sedata selam söle bu arada :)
#21.07.2009 15:40 0 0 0
  • a.s sölerim
#21.07.2009 15:42 0 0 0