İşte O Yedek Sevgili

Son güncelleme: 08.08.2009 16:03
  • noimage


    noimage

    Kimi sevsem onun hep uzakta bir sevdiği vardı
    unutamadığı ilk aşkı ya da onu terk edip giden sevgilisi .
    Kimi derinden sevsem o da bir başkasını derinden hatırlardı.
    Öylesine çok sevdim ki onları
    başkalarına duydukları sevgiyi anlatmalarını
    sessizce içim acıyla kanayarak dinledim.

    noimage

    noimage


    noimage

    Beni yitirmekten hiç korkmadılar:
    çünkü onlara göre fazla iyiydim;
    bu yüzden ilk anda vazgeçilebilirdi benden.

    Beni terk edenlerden tek bir isteğim olurdu.
    "Ne olur bir daha beni aramayın!
    Çünkü ben kolay unutamıyorum.
    Çünkü ben size duyduğum o akıl dışı aşk yüzünden
    keder bahçemi dağıtıyorum.
    Çocukluğumun o güzel bahçesini.
    " Böyle derdim onlara ama yine de ararlardı beni .
    Soluksuz ve umutsuz kaldıkları bir gece mutlaka akıllarına ben gelirdim .
    O yedek sevgili!

    noimage


    noimage



    [main-arkaplan-muzik]023[/main-arkaplan-muzik]
#02.08.2009 17:16 0 0 0
  • güzelmiş..paylaştığın için teşekkürler,emeğine sağlık(:
#02.08.2009 21:33 0 0 0
  • Emeğinize Sağlık
#02.08.2009 22:47 0 0 0
  • Emeğinize Sağlık
#03.08.2009 09:37 0 0 0
  • İnsan sevdiğinin peşinden koşarken onunla olmak için uğraşırken, göremez peşinden koşanları ! ona değer verenleri !

    Teşşekkürler Güzeldi ...
    Dewamıda Gelsin :)
#03.08.2009 19:54 0 0 0
  • Beni yitirmekten hiç korkmadılar:
    çünkü onlara göre fazla iyiydim;


    ______Emeğinize sağlık arkadaşım bu güzel sunum için...
#03.08.2009 20:46 0 0 0
  • güselmişşşş
#03.08.2009 20:46 0 0 0
  • Emeğinize Sağlık..
#04.08.2009 02:16 0 0 0
  • Emeğine sağlık güzeldi..
#05.08.2009 15:35 0 0 0
  • Beni yitirmekten hiç korkmadılar:
    çünkü onlara göre fazla iyiydim;
    bu yüzden ilk anda vazgeçilebilirdi benden.


    ve vazgeçtiler...yitirdiklerinin pek de önemli olmadığını düşünerek...
    yedek olanlar asılların gölgesinde işte...

    şiir çok güzeldi hele müziğiyle okununca....
    Emeğine sağlık arkadaşım...
#05.08.2009 15:47 0 0 0
  • Emegine saglik resimlerde güzeller tesekkürler
#08.08.2009 16:03 0 0 0