Sakın Geri Dönme

Son güncelleme: 05.09.2009 19:41
  • noimage



    Bu gece daha iyi anladım sevgimi haketmediğini
    Olmuyorla başlayan elveda ile biten sözcüklerin
    Ardından sıra dizileceğini
    Bugece daha iyi anladım beni nelerin beklediğini
    Yine ardından gözü yaşlı terkedişini izleyeceğimi
    Varlığında yokluğun gibi canımı çok yakıyor
    Küllerim savruluyor dört bir yana
    Ve yine gitmeye niyetlisin
    Bu sefer daha farklı olacak
    Dur demeyeceğim...



    noimage


    Ardından sessizce izleyeceğim beni terkedip gidişini
    Dilimde tek bir hece olucak
    sakın geri dönme...
    Dönsen bile beni bende bulamayacaksın
    Sığınacağın liman ben olmayacağım bu defa
    Affetmeyeceğim seni


    noimage

    Ölmüş farzedeceğim kendimide inandıracağım
    Bu yalana
    Belki canım daha az yanar
    Kulağım telefonda , gözlerim kapıda , yüreğim umutla
    Beklemez ozaman
    Dilinden dökülsün artık o son iki hece
    Durma al yüreğimi , çal mutluluğumu ,
    Umutlarımı , yarınlarımıda al yanına
    Alda git artık..
    Hoşçakal Gönül Sızım...

    noimage

    Yazan : sevgi


    [main-arkaplan-muzik]001[/main-arkaplan-muzik]


#28.08.2009 13:32 0 0 0
  • Emeğine sağlık Abicim Harika olmuş...
    Sevgi'ninde yüreğine sağlık
#28.08.2009 13:35 0 0 0
  • ellerine sağlık canım çok güzel sunum olmuş sevgininde yüreğine sağlık şiirde çok güzel
#28.08.2009 13:59 0 0 0
  • Çok güzel olmuş Şiirde çok harikaydı yüreğine sağlık Sevgi'nin...
#28.08.2009 14:17 0 0 0
  • Emeğine Sağlık Nehir..Sanırım Sevgi Yardım Etti Sana..

    Güzel..
#28.08.2009 15:25 0 0 0
  • Yok miss fener kendim yaptım :)
#28.08.2009 15:29 0 0 0
  • Emeğine Sağlık Dadlum Benim Harika Olmuş
#28.08.2009 16:08 0 0 0
  • emegine sglik canim cok güzel olmus
    sevgicim seninde yüregine saglik
    kizlar
#28.08.2009 16:13 0 0 0
  • Alda git artık..
    Hoşçakal Gönül Sızım...

    Emegine SagLık Nehir şiirde fon müzigide harikaydı tşkLer(:
#28.08.2009 16:19 0 0 0
  • Elinize sağlık,çok güzel olmuş
#28.08.2009 16:19 0 0 0
  • sevgimin yüregine sagLik
    seninde eLLerine sagLik
    $iirde resimLerde cok güzeL oLmu$
#28.08.2009 20:01 0 0 0
  • ikinizinde emeklerine ve yüreklerinize sağlık
#28.08.2009 20:01 0 0 0
  • Gitmekten öte o belirsizlik acıtır canı... O belirsiz bekleyiş...

    Herşeyi çok güzel Nehir. (:
#28.08.2009 21:25 0 0 0
  • sunum çok güzel olmuş emeğinize sağlık..(:

    sevgide güzel yazmış yüreğine sağlık..(:
#28.08.2009 23:13 0 0 0
  • emegine saglık çok güzel olmuş :)
#29.08.2009 02:11 0 0 0
  • Ellerine sağlık Nehircim.. Resimler ve sunum çok güzel..
    Sevgicimin de güzel yüreğine sağlık..
#29.08.2009 12:15 0 0 0
  • Emeğinize,yüreğinize sağlık çok güzel olmuş gerçekten
#29.08.2009 15:26 0 0 0
  • Emeğine sağlık.......................................
#01.09.2009 21:41 0 0 0
  • Bu sitede hayat fıkır fıkır eline yüregine saglık teşekkürler.
#05.09.2009 19:41 0 0 0