Test - Seviyor mu Sevmiyor mu?

Son güncelleme: 19.10.2011 23:38
  • [atex]Sevgili dostum
    Sewiyorum

    Müziğin adı: Azucar Moreno - Bandido

    Bulamazsanız bana bir özel mesaj göndermeniz yeterli.


    Ayrıca bu flashın SWI dosyasını
    İleri İhtisas Odasından temin edebilirsiniz.

    [/atex]
#14.09.2009 06:59 0 0 0
  • Çok güzel birşey..
    Ellerinize sağlık hocam :D
    "Beni Seviyor." çıktı
#14.09.2009 09:53 0 0 0
  • Harika Bİr Çalışma Olmuş Hocam
    Ellerinize Sağlık
    Seviyormuş İnanasım Var Ama İnansammıki
#15.09.2009 22:22 0 0 0
  • Ellerinize sağlık hocam, çok güzel bir çalışma olmuş
#16.09.2009 20:28 0 0 0
  • İlk denemede beni seviyor çıktı bidaha denedim aynısı çıktı :D
    Ellerine sağlık güzel olmuş.
#19.09.2009 15:47 0 0 0
  • Elinize saglik hocam hep kendisini seviyor cikti 2 kez cevirdim bi bildigi vardir heralde
#20.09.2009 15:39 0 0 0
  • üzdü beni valla :(
#15.10.2009 21:39 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    beta13

    Belki bu uydurma fal flashı sizi üzmüş olabilir ama
    aklınızdan geçirdiğiniz kişinin sizi üzeceğini hiç sanmıyorum.
    [/atex]
#15.10.2009 22:49 0 0 0
  • ayy benı sewıyor çıktı 3 kez denedım aynısı çıktı
#20.10.2009 18:45 0 0 0
  • herkesi seviyor çıktı
    ne güzel
    bide ben yapayım


#25.11.2009 10:53 0 0 0
  • Seni ölümüne sevmekle meşgulüm
    s♥ ♥s

    Üzülmedim seninleyken, mutluluk bildim gülüşünü
    Üşüdüğümde bir yorgan misali
    gülen gözlerine sarılıp mutluluklarına uzandım
#26.11.2009 09:46 0 0 0
  • Allahım gönlümde olanı hakkımda hayırlı eyle,
    hakkımda hayırlı olana gönlümü razı eyle... AMİNNNN
#26.11.2009 09:47 0 0 0
  • :) AMİNNNNNN......

    CANIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
#26.11.2009 10:56 0 0 0
  • s♥ ♥s bu ne ??? :[[
#26.11.2009 10:56 0 0 0
  • mrb zeynep
    şiir MrSerdar adlı arkadaşımızın

    sevgilim demek o
    iki kalp iki sevgili

    SENİ ÖLÜMÜNE SEVMEKLE MEŞGULÜM
    Sensizlikte, kah geceler üzerime yürüdü, kah ayazlar zorladı kapılarımı
    Ama her zorlukta gözlerine sığındım, her solukta ismini haykırdım.
    Yalnızlığınla savaştım durdum. Belki de en gururlu savaştı benimkisi.
    Silahım yoktu;
    Sadece seni seven yüreğimdi savaşan.
    Kazanan hep hasretin olsa da ben seni " sensizlikte " bile yaşatandım

    Rüzgarlarla savruldum karanlıklara, düştüm hasret çukurlarına,
    ezildi gözlerimde büyüttüğüm çiçekler.
    Pes etmeden, çocuksu düşlerime yenilerini ektim.
    Sensizlikte kör kuyulara itildim.
    Yaralarımı gözlerindeki ışıkla sardım.
    Yüreğimi söktü arsız yalnızlıklar.
    Yıkılacak gibi oldum, seni beklediğim sokaklarda.
    Ama pes etmeden, her zorluğa senin sevdanla karşı durdum.
    Ayrılık tepelerine tırmanırken yüreğim, hep baharımsı nefesini soludum
    Heybeme erimez karları,
    Yüreğime" sevda bilmez" ayazları doldursalar da,
    Vazgeçmedim senden
    yüreğinden
    Azmettim kazandım sevdamı, davacı olmadım hüzünden, kederden.
    Uzaklarda olsan bile, bir nefes alışını bahar bildim ömrümde,
    bir gülüşünü mutluluk addettim yüreğimde.
    Seni severken hic durmadım, hep sana, sevdana yaşadım.
    İlaç bilmez acıların için, siper ettim gögsümü, fakir ömrümü.
    Üzülmedim seninleyken, hep mutluluk bildim gülüşünü.
    Aldırmadım, karanlık gecelere.
    Üşüdüğümde, bir yorgan misali gülen gözlerine sarılıp,
    Mutluluklarına uzandım.
    Yanında aldığım solukları, hep kâr saydım mutluluk envanterine.
    Kalem olup gözyaşlarımı akıttım, ağladım, hasretinle ıslandım ama yüreğimde hep seni yaşattım.
    Yalnızlığınla savaşıp,
    Seni " sensizlikte " yaşatan
    Bir fakir yürek oldum ömrümde.
    Bir gözyaşı bile düşmedi hüznümde.
    Neden diye sorma,
    Gözlerimden düşen her gözyaşı sana idi, ölümsüz sevdana idi
    Şimdilerde,
    Sen, bende yokken bile
    Seni ölümüne sevmekle meşgulüm.
    Olur da acıların sararsa yüreğini,
    Karanlıklar boğarsa düşlerini
    Bir nefesini ver ne olur,
    Yüreğimi siper eder bu can sana.
#26.11.2009 11:19 0 0 0
  • anladım Tşk edr
#02.12.2009 18:42 0 0 0
  • beni seviyor cıktı
#09.12.2009 20:31 0 0 0
  • seviyo seviyo..
#20.12.2009 01:09 0 0 0
  • Hocam ellerinize emeklerinize sağlık çok farklı bir çalışma olmuş
    bu arada beni seviyormuş:D
#20.12.2009 01:13 0 0 0