Test - Seviyor mu Sevmiyor mu?

Son güncelleme: 19.10.2011 23:38
  • 3 kez sevmiyor çıktı

    çok güzel olmuş hocam ellerinize sağlık
#22.12.2009 08:12 0 0 0
  • Beni Seviyor Cikti
#01.01.2010 23:32 0 0 0
  • [atex]Kim ?
    [/atex]
#01.01.2010 23:38 0 0 0
  • AY HEP SEVİYOR ÇIKIYOR GERÇEKTEN SEVİYORMU ACEP:14,31

    KİM OLDUĞUNU BENDE BİLMİYORUM
#16.01.2010 13:31 0 0 0
  • Kim ?

    ©atesilter

    Sizce Hocam ?
#17.01.2010 18:34 0 0 0
  • [atex]
    Kim olduğu bizler için hiç önemli değil.


    Sizin bilmeniz ve sizi seviyor çıkması yeterli.
    [/atex]
#18.01.2010 02:14 0 0 0

  • HakLisin Hocam
    EmekLerine SagLik
#18.01.2010 03:40 0 0 0
  • Benim mesajım silinmiş,

    Emeğinize sağlık hocam....
#27.01.2010 21:46 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    HASRET46

    Flash World bölümünde
    kurallar dahilinde yazılmış hiç bir mesaj silinmez
    eğer bir silinme yapılmış ise,
    mutlaka silinme nedeni mesajın altına yazılır..

    [/atex]
#28.01.2010 00:33 0 0 0
  • Hocam forum gitmişti, o sırada özel mesajlarda silinmiş, konulardaki mesajlarda, yani sadece bende değilmiş, görevli arkadaş bilgilendirdi...


    İlginize teşekkür ederim...Sağolun...
#30.01.2010 23:41 0 0 0
  • :)
#13.03.2010 19:05 0 0 0
  • beni seviyor çıktı:DD
#24.03.2010 18:52 0 0 0
  • süpermiş ya beni sevior çıktı

    teşekkürler..
#15.05.2010 14:24 0 0 0
  • onu sefiyor çıktı nolcek şimdi
#15.05.2010 17:02 0 0 0
  • [atex]Bir iki defa daha çevirin.
    Bakarsınız düşüncesi değişir...
    [/atex]
#16.05.2010 03:29 0 0 0
  • banada onu sevior çıktı :D emeklerinize sağlık çok güzelmiş :)
#19.05.2010 18:18 0 0 0
  • çok güzel bir çalışma olmus emeklerinize bereket atesilter...
#24.05.2011 21:47 0 0 0
  • super
#10.06.2011 21:36 0 0 0
  • 3 kere denedim beni seviyorrrrrrrrr cıktı :)
#05.08.2011 18:57 0 0 0