bendee gelmişem

Son güncelleme: 09.04.2010 22:17
  • saolun arkdaslarr :)
#02.11.2009 17:46 0 0 0
  • hoş geldin canımmm
#04.04.2010 21:06 0 0 0
  • Hos gelmissen Esma, biraz gec oldu ama olsun...:)
    Yas konusunda; büyük oglumdan kücüksün, kücük oglumdan büyüksün, yasim bundan ibaret :D
#04.04.2010 22:38 0 0 0
  • olsun ablacımm .

    yasınızı bilmiş bulunmaktayımm .
#05.04.2010 18:36 0 0 0
  • Hosgeldin aramiza resim yokmu
#06.04.2010 22:26 0 0 0
  • Anlasilan hesabin kuvvetli :D
    Cadikiz'a katiliyorum resim yok mu
#09.04.2010 22:09 0 0 0
  • ben 17 yaşında olduğunu sanmıyordum.
    evet senide görmek isteriz
#09.04.2010 22:17 0 0 0