bendee gelmişem

Son güncelleme: 09.04.2010 22:17
  • merhabayın kizlarr bende gelmişemm aranıza erkekler olmadan daha iyidir biz kiz kiza yeteriz benı tanımıyorsunuzdur ismim esma yas 17
    Üst üste kırılmıştı HayaLLer.Islanırken benlikleri anlamsız bir günde yağmur yüklü sözlerleiki uzak insandı ıslanan ve ıslanırken aglayan.İhanet değilkendi kendinin kalbini kırmacinayet senaryosu hiç değilartık sadece merhaba'nın hoşçakal oLma haLi…


    "Hayatımdan bi çok kişi sildim.Bazen o sildiklerimi özlesemde ben yapmam gerekeni yaptım.Ama şu an mutluyum..Daha fazla canımı acıtmayın çünkü herseferinde bişi kaybetmekten yoruldum..Tek sözüm şu BENDEN VE SEVDİKLERİMDEN UZAK DURUN!!"

    ésKı yeRıN| kaLbımDe aRama...séN qozumDen aKan seLe kaRı$†ıN...!!!
#28.10.2009 15:42 0 0 0
  • Hoşgeldin Esma cım
#28.10.2009 15:43 0 0 0
  • hoşgeldin cnım(:
#28.10.2009 15:45 0 0 0
  • Biraz biliyorum forumdan....Hoşgeldin Esma
#28.10.2009 15:46 0 0 0
  • hosbuldum kızzlarr galıba aynı yaslardayızz sanırsamm :) dogrumu acep
#28.10.2009 15:47 0 0 0
  • sanmıyorum canım ben 21 yaşındayım:D
#28.10.2009 15:48 0 0 0
  • :D valahı k bakmayınn ablacımm o mesajı yazmamıs kabul edelımm o zamann :)
#28.10.2009 15:50 0 0 0
  • bende 22 :)
#28.10.2009 15:51 0 0 0
  • önemli değil canım:D
    canözüm ben seni daha büyük sanıyodum:D
#28.10.2009 15:52 0 0 0
  • niye kıss çokmu büyük görünüyom yeni fotolarımı gördünmü
#28.10.2009 15:57 0 0 0
  • h.qeLdin canim
#28.10.2009 18:33 0 0 0
  • gördüm canım çok büyük durmuyounda 24 falan sandıydım belkide ben küçük duruyorumdur:D
#28.10.2009 20:08 0 0 0
  • hosbuldum canımm :)
#29.10.2009 10:38 0 0 0
  • Aramiza hosgeldin
#29.10.2009 16:53 0 0 0
NaZ NaZ foto
  • Hosgeldin esmacim

    Ben yasimi hiç söylemeyim bari :D
#30.10.2009 01:23 0 0 0
  • hosgelmi$sinn
#30.10.2009 01:39 0 0 0
  • hoşbuldumm :)
#01.11.2009 17:53 0 0 0
  • hoşgeldin cnaım
#02.11.2009 08:56 0 0 0
  • hoşgeldin ... güzel vakit geçirirsiniz burada..
    kız kıza muhabbet boldur :)
#02.11.2009 08:59 0 0 0