merhabayın kizlarr bende gelmişemm aranıza erkekler olmadan daha iyidir biz kiz kiza yeteriz benı tanımıyorsunuzdur ismim esma yas 17
Üst üste kırılmıştı HayaLLer.Islanırken benlikleri anlamsız bir günde yağmur yüklü sözlerleiki uzak insandı ıslanan ve ıslanırken aglayan.İhanet değilkendi kendinin kalbini kırmacinayet senaryosu hiç değilartık sadece merhaba'nın hoşçakal oLma haLi…
"Hayatımdan bi çok kişi sildim.Bazen o sildiklerimi özlesemde ben yapmam gerekeni yaptım.Ama şu an mutluyum..Daha fazla canımı acıtmayın çünkü herseferinde bişi kaybetmekten yoruldum..Tek sözüm şu BENDEN VE SEVDİKLERİMDEN UZAK DURUN!!"
ésKı yeRıN| kaLbımDe aRama...séN qozumDen aKan seLe kaRı$†ıN...!!!