SesliChat Sitenize Anasayfalar

Son güncelleme: 09.05.2010 15:55
  • emeğine sağlık kardeşim
#22.12.2009 17:19 0 0 0
  • KARDES ACESS KULLAN ADMINDEN SIFREYI DEGISMEN ICIN xD
#30.12.2009 19:10 0 0 0
  • ne şifresi :D
#30.12.2009 19:11 0 0 0
  • eMeqe Sayqı BaZıLaRı guzeL DeqıLde :D
#31.12.2009 11:08 0 0 0
  • eleştiri serbest ama küçük düşürücü derecede değil :D
#31.12.2009 11:20 0 0 0
  • saoL aSi
#31.12.2009 23:56 0 0 0
  • myadminden g.duvar şifresi die bisi yok panel Dosyaları içine bak Parola.aSp
    olması lazım onlara bak şifre orda
#09.05.2010 15:55 0 0 0