Şimdi Gitme Yar

Son güncelleme: 28.12.2009 21:42
  • noimage

    Sen bir kitap kapağı gibi kapamışken adımı, ben her sözcükte seni okuyorum harf harf
    Tümcelerimin boyun büküşlerine aldırma yar!
    Gözü yaşlı satırlarımın kan döküşlerinde büyütüyorum keşkelerimi
    Harflerimin ayağı kayıyor uçurumlarından.
    Oysa sen bir liman sakinliğiydin yüreğime
    bir gün batımı huzuru
    uçsuz bucaksız bir özgürlüktün mavilerime
    ateşe verdin kıyılarımı apansız, sinsice
    züleyha'nın kaderine razıydım Yusuf(um)sun diye
    noimage


    peşinden koşmaya, kınanmaya, dile düşmeye
    nerden bilirdim dil(in)den düşeceğimi?
    Bir sözünle ateşe verdin uğruna ödenen bedelleri
    Gitme demem, git şimdi!
    Bir metalin içine bindirip vedalarını, son bir kez kokunu çekmeden tiryakiliğim, son bir kez düşmeden kollarının girdabına, bir buseyi çok görüp alnıma, en kara yazgıları sür de git!..
    Son fethedilen miyim meçhul ama, sen son Fatih'im
    noimage


    noimage
    Bilsen, kaç varlığa hiçlikti fetihlerin
    Ama dur, gitme!...
    Şu topraklarımda dalgalanan sancağını indir, öyle git!
    Yüreğimden sevdanı, dilimden adını sök de git!
    Ciğerlerimden kokunu, gönlümden gözlerinin okunu çek de git!
    Sözlerimi esaretten kurtar, dilimi çöz de git!
    Kaç kez uğurladım seni bu kentten? Kaç kez boynu bükük bıraktın ardından el sallayışlarımı garlarda?
    noimage

    Dönüşünün umuduyla gidişine dayanamazken, bu müebbet vedaya nasıl dayanırım söyle?
    Ah yar
    en yakınımken uzağımdın. Şimdi benden öte bensin ki, ben bana t-uzağım
    Kin tutmaz kalemim, bilirsin.
    Sen kapatsanda c-ismimin üstüne son sayfanı, bu masalın devamını bir ömür bekler yüreğim
    Sana git diyebilmek için kaç alfabe satın aldım z-amansız pazarlıklarla bilsen.
    Tüm kırgınlıklarımı çıkarıp kumbaramdan saydım, bir "git" etmedi.
    Yanında "me"si olmayan bir git yakıştırılmadı sevdama

    noimage
    Ama çok istiyorsan, işte orda; alfabemin kıyısında bir "git"
    Eksik, mahzun, çaresiz
    İster al git, istersen k-al git-me Yar!...
    Yar demişim sana yokluğun dipsiz bir yar!
    İşte, diz çöküyor sevdana yüreğim, gitme!...
    Gitme, sensiz ıssız bu diyar

    noimage


    noimage
    KAHRAMAN TAZEOĞLU
    noimage









    [main-arkaplan-muzik]260[/main-arkaplan-muzik]
#25.11.2009 11:59 0 0 0
  • çok sevdiğim bir yazardır kahraman tazeoğlu fon müziğide bu şiire çok uymuş ellerine sağlık
#26.11.2009 13:05 0 0 0
  • Teşekkür ederim saooll
#26.11.2009 19:20 0 0 0
  • yüreğinesağlık mükemmelolmuş teşekkürler
#01.12.2009 04:55 0 0 0
  • teşekkür ederim saoll
#02.12.2009 08:03 0 0 0
  • cok mütis olmus ellerine salik kardes
#09.12.2009 06:18 0 0 0
  • ersan44 seninde okuyan gözlerine sağlık ersan saolll
#28.12.2009 21:42 0 0 0