Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 123 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Eğlence
Kızlar mı Erkeksiz Yaşayamaz Erkekler mi Kızsız Yaşayamaz
Kızlar mı Erkeksiz Yaşayamaz Erkekler mi Kızsız Yaşayamaz
5438
Son güncelleme: 03.03.2010 02:36
Nerissa-Su
yaşayamazlar canım
#03.12.2009 17:47
0
0
0
Miss.ultrAslan
Ben de onu şey eTmek iStemiştim zaTen canım
#03.12.2009 17:56
0
0
0
Nerissa-Su
Sana yazmamıştım hata benim özür isim belirtmmemişim
#04.12.2009 01:46
0
0
0
eskiAcik
ikisi bir birini tamamlar ne kzilar nede erkekler yasayamaz.
#04.12.2009 01:59
0
0
0
YaSMiN
kizlar erkeksiz yasayamaz cunki duygu yuklu varliklar mutlaka seve bilmek ister ,erkekler yasayamaza cunki zayif varliklar mutlaka sevilme ve bakilma ihtiyaci duyar
#04.12.2009 09:35
0
0
0
sin28
Ay kız boşuna uğraşma
#04.12.2009 09:37
0
0
0
Ay Kız
kaburgasından kadını yaratmış hıhh
nerde yazıyormuş ölee
#04.12.2009 14:37
0
0
0
sin28
Aaaa bi google tıkla bak nerelerde yazıyomuş
ama önemli olan o değil şimdi sonuç olarak kafanda bi canlandır bakıyım
erkeksiz bidünya
kaos olur alim Allah
#04.12.2009 14:51
0
0
0
Ay Kız
bak doğru kaos olacaı kesin kadınlar zekidir bi çare bulurlar
belki erkekleri toplar sadece hizmetli ve badygard olarak kullanırlar
#04.12.2009 14:59
0
0
0
Axi_Sheytan1
erkekler kadınsız yaşayamaz
#04.12.2009 15:02
0
0
0
Ghost Rose
ErkekLer yaşayamaz
#04.12.2009 15:44
0
0
0
Nerissa-Su
ah şu erkekler kaadınların en büyük sorunları be ya.. biz kadınlar onlarsız da yaşarızzzzzzzz
#05.12.2009 01:07
0
0
0
anjel
onlar kadınsız kadınlar erkeksiz olurmu canım kanun bozulur dünyanın yoksa
#05.12.2009 12:19
0
0
0
Sheker Girl
arkadaşlar her iki tarafta yaşayamaz...
#05.12.2009 13:02
0
0
0
deniz gozlum
aynen
#05.12.2009 13:03
0
0
0
centilmen43
bencede biri eksik olursa dünya yaşanmaz hale gelir
#05.12.2009 14:07
0
0
0
Nerissa-Su
ama genel anlamda kadınllar yaşayabilir
#05.12.2009 21:11
0
0
0
axi.seiTan
iKi taraFta oLmazsa oLmazsa oLmaz tamamLıoLar birbirLerini
#18.12.2009 19:27
0
0
0
Asiyan
gençlikte ikiside birbirine lazım ama yaşlandıklarında bir erkek bir kadına daha çok muhtaç bence
#18.12.2009 19:29
0
0
0
İLK
«
1
2
3
4
5
6
»
SON
Kızlar mı Erkeksiz Yaşayamaz Erkekler mi Kızsız Yaşayamaz Konusuna Benzer Konular
Bayanlarla Erkekler arasindaki fark
03.03.2004
Sevimli Kızlar XXII
20.05.2013
BÜTÜN ERKEKLER ÖLÜR
18.07.2004
KIZLAR
23.07.2004
Siddet, erkekler..
26.07.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı