Kızlar mı Erkeksiz Yaşayamaz Erkekler mi Kızsız Yaşayamaz

Son güncelleme: 03.03.2010 02:36
  • yaşayamazlar canım
#03.12.2009 17:47 0 0 0
  • Ben de onu şey eTmek iStemiştim zaTen canım :D
#03.12.2009 17:56 0 0 0
  • Sana yazmamıştım hata benim özür isim belirtmmemişim
#04.12.2009 01:46 0 0 0
  • ikisi bir birini tamamlar ne kzilar nede erkekler yasayamaz.
#04.12.2009 01:59 0 0 0
  • kizlar erkeksiz yasayamaz cunki duygu yuklu varliklar mutlaka seve bilmek ister ,erkekler yasayamaza cunki zayif varliklar mutlaka sevilme ve bakilma ihtiyaci duyar ;)
#04.12.2009 09:35 0 0 0
  • Ay kız boşuna uğraşma
#04.12.2009 09:37 0 0 0
  • kaburgasından kadını yaratmış hıhh nerde yazıyormuş ölee
#04.12.2009 14:37 0 0 0
  • Aaaa bi google tıkla bak nerelerde yazıyomuş

    ama önemli olan o değil şimdi sonuç olarak kafanda bi canlandır bakıyım erkeksiz bidünya kaos olur alim Allah :D
#04.12.2009 14:51 0 0 0
  • bak doğru kaos olacaı kesin kadınlar zekidir bi çare bulurlar belki erkekleri toplar sadece hizmetli ve badygard olarak kullanırlar
#04.12.2009 14:59 0 0 0
  • erkekler kadınsız yaşayamaz
#04.12.2009 15:02 0 0 0
  • ErkekLer yaşayamaz :)
#04.12.2009 15:44 0 0 0
  • ah şu erkekler kaadınların en büyük sorunları be ya.. biz kadınlar onlarsız da yaşarızzzzzzzz
#05.12.2009 01:07 0 0 0
  • onlar kadınsız kadınlar erkeksiz olurmu canım kanun bozulur dünyanın yoksa
#05.12.2009 12:19 0 0 0
  • arkadaşlar her iki tarafta yaşayamaz...
#05.12.2009 13:02 0 0 0
  • aynen
#05.12.2009 13:03 0 0 0
  • bencede biri eksik olursa dünya yaşanmaz hale gelir
#05.12.2009 14:07 0 0 0
  • ama genel anlamda kadınllar yaşayabilir
#05.12.2009 21:11 0 0 0
  • iKi taraFta oLmazsa oLmazsa oLmaz tamamLıoLar birbirLerini
#18.12.2009 19:27 0 0 0
  • gençlikte ikiside birbirine lazım ama yaşlandıklarında bir erkek bir kadına daha çok muhtaç bence
#18.12.2009 19:29 0 0 0