Bir Erkeği Çıldırtmanın Yolları!

Son güncelleme: 19.05.2011 09:19
  • doğası gereği diceksin biliyorum, zor ama zekasını kullanırsa başarabilir :D
#17.05.2011 19:29 0 0 0
  • Aykızım kim güncellemişse iyi etmiş bu konuyu gündeme düşmüş ama sevdiklerimizle birbirimize düşmeyiz inş. son madde hariç dierlerini uygulamaya cesaretim olamaz benim . ama ısırmak denilince dayanamam :D
    dierlerinin bedeli ağır ödetilir eminim onları göze alamam ama denemek istersemde ayağıma koşu ayakkabısı giymeliyimm sahne gözümde canlandı aman Allahımmm ..

    bunların bir çoğu yanlışlıkla siz kadınların başlarınada gelebilir arkadaşlar,unutmayın"erkek çabuk unutur,kadınsa asla unutmaz ve her zaman hatırlar"
    ckIN2U tam vaktinde cıkmışın canımıniçiiii yanlışlıkla olsun bi seni koşu ayakkabısı deil hiçbişi kurtaramaz elimdenn
#17.05.2011 19:44 0 0 0
  • cin çık cin çık
    yallah cinler yallah
    kış kış kış cinler kış
#17.05.2011 19:50 0 0 0
  • sıgınak neydi şimdi bu arkadaşım :D
#17.05.2011 20:08 0 0 0
  • aşka tatlımm bir maddede olsa uygula bak faydasını görecen eminimm erkeklere paspas olunca kıymet bilmiyolar azıcık kızdırmakta fayda var değerimizi anlasınlar

    kanka niden kovuyon onları
#17.05.2011 20:11 0 0 0
  • önceki sayfada can çıkar huy çıkmazz demişlerde
    benimde aklıma cin çıkarmak geldi
    belki faydası olur dediydim
#17.05.2011 20:11 0 0 0
  • inşallah olur
#17.05.2011 20:15 0 0 0
  • aşka tatlımm bir maddede olsa uygula bak faydasını görecen eminimm erkeklere paspas olunca kıymet bilmiyolar azıcık kızdırmakta fayda var değerimizi anlasınlar

    kanka niden kovuyon onları

    bunları şuan buraya yazmam bile riskli de ,uygulayınca neler olur bilmiorum
    yok canım be kızdrmadan da değer bilenler var ...........:)
    U dönüş zamanı bana ,kavşağı kacırırsam yolun sonu ucuruma cıkabilir
#17.05.2011 20:16 0 0 0
  • konuyu güncelleyen ckIN2U ' muş şimdi gördümm eyvah eyvahh sus Aşk-a susssss
#17.05.2011 20:18 0 0 0
  • arkanda ben varım kıss korkma istediğini söyliyebilirsin
#17.05.2011 20:20 0 0 0
  • işte yandıgının resminidir aşk-a
    ay kıza güvenme
    en son birisini baglayıp bodruma koyduydu
    ama neoldu biliyonmu elinden kaçırdı
#17.05.2011 20:24 0 0 0
  • ben kaçırmadım sen çözdün onu
#17.05.2011 20:25 0 0 0
  • aykızım valla inadım tuttumu elimden geleni ardına koymam da şimdi mutluyuz biliomusun ..gerci bugün dedim daha kavga etmedik hiç ,etsek ya dedim merak ediorum aslında kızınca nasıl olucağını :D konuyuda güncellemiş bak şimdi soru işaretleri oldu bende ..konuşturma kıs beni
#17.05.2011 20:27 0 0 0
  • işte yandıgının resminidir aşk-a
    ay kıza güvenme
    en son birisini baglayıp bodruma koyduydu
    ama neoldu biliyonmu elinden kaçırdı

    sıgınak korkutma beni ne dedim ki ben şimdi ... :D
#17.05.2011 20:29 0 0 0
  • daha ne dicenki
    zorla kaşınıyon işte
    hiç kavga etmediginiz dah iyi ya işte rahat batıyo size
#17.05.2011 20:32 0 0 0
  • valla ne desem bilmiyom bide sebep olmiyim kötü şeylere
#17.05.2011 20:33 0 0 0
  • bak hala yazıolar benide konuşturtuolar susun artık sizde bakem gözüm kaymasın buraya :D
#17.05.2011 20:38 0 0 0
  • bak dedim sana
    seni şimdiden sattı
#17.05.2011 20:38 0 0 0
  • yok canım ne satıcam

    sadece sebep olmak istemem ama arkandayım tatlım dök içini korkmadan söle
#17.05.2011 20:44 0 0 0