Sevgililer Günü 29 Şubat Olsun

Son güncelleme: 15.02.2010 23:50
  • Ol ol istediğin kadar acımasız ol :D
    Acımasız olmak sana çok yakışıyor
#14.02.2010 15:17 0 0 0
  • ne yalan diyim bayanlara yakışıyor:D
#14.02.2010 15:19 0 0 0
  • @Menekse'm

    ablacim sana acimasiz olmak bile yakisiyor (ne kadar acimasiz olursa senden artik.. :D )
#14.02.2010 15:20 0 0 0
  • Hak eden yerlerde acimasiz olmaktan cok mutlu oluyorum napim :D
    Sayeste bana katildigini hatirlatayim yani azucuk acimasizlik sende de var.

    Honeycigim tesekkürmü etsem bilemedim valla
#14.02.2010 15:21 0 0 0
  • Tüh gözünden kaçmamış demek..
    Ben aradan sıyrılırım acımasızlıktan dediydim :D

    Yeri geldi mi acımasız olacan elbet..
    Hele böyle uyduruk mevzularda
#14.02.2010 15:23 0 0 0
  • Dur hele o attigin tasi geri al böyle örgü yapta at bari :D

    noimage
#14.02.2010 15:36 0 0 0
  • Oy oy sana taş atmak mı, olabiler mi öyle bişey..
    Ben anca posta kutundan çıkarım senin
#14.02.2010 15:40 0 0 0
  • hehehehehe
#14.02.2010 15:41 0 0 0
  • oy oy ufaktan ufaktan hemii
#14.02.2010 15:41 0 0 0
  • Bunu bile düşündük yani
#14.02.2010 15:45 0 0 0
  • Fikir super
#14.02.2010 16:09 0 0 0
  • Rant peşinde koşanların hedefindesin
#14.02.2010 16:18 0 0 0
  • Bence hiç olmasın böyle günler kapitalizmin tuzağı resmen bizde ona ayak uyduruyoruz(kendimi tenzih ediyorum:D)
#14.02.2010 21:02 0 0 0
  • dumanalti elimin altindan kaç:D
    güzel fikirr ama dumanaltimada katiliyorumm (:
#15.02.2010 23:50 0 0 0