tekrar benn.. =) ya siyah gülün üzerine yine aynı yazıyı siyahlı grili yada kırmızı tonlarında soldan saga doğru,çapraz, sag altta yada böle kenarlarda yapıonuz ya o şklde yanıp sönn yada kafanıza göre bir şeklde yaparmısınızzz ?? şimdiden tşk ederimm =))==
slm yine ben...bn sizden böle kelebekli kelebeği yanan sönen çiçkli yazla ilgili bir avatar isteyecektim...yazı aynı w3Ka..çapraz olsun(soldan saga dogru yani..) birde yanıp sönen renk olarakta siyah ve açık gri