shakat24_64 Avatar İstek

Son güncelleme: 11.07.2011 13:00
  • noimage

    Benim begenmis oldugum resme yaptim, umarim begenirsin..
#28.06.2010 01:55 0 0 0
  • bende bulduklarıma yaptım umarım beğenirsin..

    noimage



    noimage

    noimage



    noimage
#28.06.2010 13:36 0 0 0
  • çookkk tşk ederim süper olmuş hepsi =)=)
#28.06.2010 17:50 0 0 0
  • yaa biliyorum çok oldum ama birtanede GS ile ilgili bi avatar yaprmısnız?? rnkler blli sarı kırmızı siyah =) avatar gri tonlarda olsun GS ile ilgili ne varsa onun renkleri görünsün.. bnm yazı w3Ka yine..ve yanıp sönsün tşk şimdiden
#28.06.2010 21:26 0 0 0
  • Öncelikle yapılan avatarları kullan daha sonre yeni istekte bulun...
#29.06.2010 12:16 0 0 0
  • şimdi bnm en son istediğimi yapabilirmisiniz???

    yaa biliyorum çok oldum ama birtanede GS ile ilgili bi avatar yaprmısnız?? rnkler blli sarı kırmızı siyah =) avatar gri tonlarda olsun GS ile ilgili ne varsa onun renkleri görünsün.. bnm yazı w3Ka yine..ve yanıp sönsün tşk şimdiden
#01.08.2010 14:42 0 0 0
  • noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    buyrun..
#02.08.2010 15:05 0 0 0
  • tşk ederim hanımağa ama bn görüntüdeki rnklerin blli olmasını istemiom sadece GS BLLİ OLSUN GERİSİ gRİ tonlarda olursa svnrim... elimde şuan resim olmadığı için yükleyemiyorum...
#09.08.2010 23:59 0 0 0
  • noimage
#10.08.2010 13:21 0 0 0
  • tşk ederim ama dediğim gibi olmamış.. :(
#12.08.2010 20:14 0 0 0
  • 150x150 px 14,6 KB

    noimage
#11.07.2011 13:00 0 0 0