Eş yada Sevgilinin Yanında Başka Kadınlara Bakılır mı

Son güncelleme: 10.05.2010 14:30


  • Evet bakılır mı?
    Ünlü psikiyatrist Louann Brizendine'in 25 yıllık araştırmalar sonunda kaleme aldığı The Male Brain" (Erkek Beyni) isimli kitaba göre; erkeklerin eşlerinin ya da sevgililerinin yanında, diğer kadınlara bakması - erkek psikolojisine göre - gayet normal.

    Kitapta ayrıca; erkeklerin beyninin yaşamları boyunca testesteron hormonuyla marine edildiği, bu durumun da yalan söyleme, risk alma ve duygularını bastırmaya eğilimli kıldığı yazılıyor.

    ...
    ?
#09.04.2010 13:26 0 0 0
  • bilimselliğini bilmem valla fark edersem yandııı
#09.04.2010 14:10 0 0 0
  • Yanımda değilken bakmasıyla yanımdayken bakması arasında nasıl bir fark,nasıl bir yanılgı, nasıl bir çelişki var dime :)

    Ya bayanlar o kadar güzel ki biz bile gelişi güzel bakıp içimizden ne kadar güzel olduğunu geçiriyoruz.
    Tamamen görsel birşey gibi düşünüyorum.
    Yeterki adam kalkıp gitmesin peşinden :D
#09.04.2010 14:36 0 0 0
  • Bakilir evet Bakarlar Bunu engelleyecek bir bayan oldugunuda sanmiyorum ne kadar asik olursa olsunlar erkek milleti bakar:D
#09.04.2010 14:41 0 0 0
  • Evet İste Tam Bu Nokta En azından zeki Olsun Farkettirmesin (:
#09.04.2010 14:49 0 0 0
  • Arzum güzel bir noktaya değinmişsin. Kimine göre küçük kimine göre büyük bir fark.

    Bakmak vardır bakmak vardır ki içine düşerler abartıp. :D

    Önce baktığı yöne bakmalı birde. Baktırıyor mu yoksa bakılıyor mu yani... O da önemli.
#09.04.2010 14:55 0 0 0
  • Sıkar
    Hem o kızLara bakarsa
    o kızLarın sevgiLiLeride bana bakarLar!
    O yüzden bakacaksada bakası kaLmaz:D
#09.04.2010 16:23 0 0 0
  • Hahaha intikam diyosun yanii
#09.04.2010 20:40 0 0 0
  • bakıyorlar bakıyorlar :D hemde bakmadımda diyorlar kısaca bakan bakar arkadaş engelleyemiyorsun içinde varsa maalesef senli yada sensiz her şekilde bakıyorlar
#09.04.2010 21:03 0 0 0
  • tabiki bakılmaz... sonra ne olacağını düşünmene gerek bile yok
#09.04.2010 21:07 0 0 0
  • bencede bakilmaz

    amasida var :D
    bazen bayanlar öyle bir giyiniyorlarki ister istemez bir bayan olarak ben bile bakiyorum
    yani göze batacak sekilde olunca gözler kayiyor burdada erkegi suclayamam
#09.04.2010 21:19 0 0 0
  • Valla benim icin sevdigim hala degerliyse bakamaz gebertirim gunlerce burnundan getiririm inanilmaz kiskancimdir.
    Ha biseyler bitmisse buyursun baksin ruhum duymaz, goze yasakmi var bende bakarim :)
#09.04.2010 23:57 0 0 0
  • Ne evet bakılır ne de hayır bakılmaz yanlış olur. Diğer seçeneğini işaretleyip konuyu açalım biraz.

    Topluma açık bir yerde oturduğunuzu farzedelim. O an bir bayan geldi bunun illa ki güzel olması gerekmez önemli olan dikkat çekmesidir.
    O an gayri ihtiyari dikkatiniz o yöne kayabilir. Bu sevdiğiniz insanı önemsemediğiniz ya da değer vermediğiniz anlamına gelmez. Ondan sonra bakma devam ederse o kabul edilemez olur.

    Bu arada bu konu erkeklerle alakalı, neden kadınlar hücum etmişler? Bırakın da insanlar rahatça yorum yazsınlar, ne o tehditler falan.
#10.04.2010 02:24 0 0 0
  • Sevqilim yada deqil çevremde bulunan hiçbir erkek yanımda başkasına bakamaz!.
    Canını okurum onların ki bakmaları da pek önemli deqil ben hissedersem yine okurum :D
    Sonuçta her iki türlü de canını seven benim yanımda kendine mukayyet olsun
#10.04.2010 10:22 0 0 0
  • bakışlardaki anlam önemli tabii ölesinee bizde erkeklere bakıyoruz
    beğenerek bakıyorsa hemen beğendiyle olabilir şutlanır yanii
#11.04.2010 11:57 0 0 0
  • Evet erkeklerle alakalı ama gelip yorumunu paylaşan erkek sayısı çok çok az.
#12.04.2010 10:32 0 0 0
  • Bu tehditleri okuyan yorum yazar mı? :D
    Ben kendimi hem cinslerim için feda ettim, herşeyi göze alarak yazdım.

    Şaka bir yana bu konuda her iki tarafta aynı derecede söz sahibi. Etki ve tepki meselesi her iki cins içinde geçerli.
#12.04.2010 10:45 0 0 0
  • Şimdi bakamazlar falan yazılmış ama bu tehditler boşuna bence

    birde ben bu yabancıların yaptığı anketlere uyuz oluyorum neymiş erkek beyni testesteron ile marine ediliomuşta miş te muşta ya hakkaten bu testloeri bir kerede gelip türk erkekleri üzerinde yapsınlar da bide öle görelim.

    bakmaktan bakmaya fark var gayri ihtiyari insan yolda yürürken bi yerde otururken falan sağa sola bakarken bakıosun bunlar önemsiz ama ikinci bakış veya bakış süresi eğer uzuosa o zaman kişi kendini erkek veya bayan farketmez kontrol etmeli.

    Kesinlikle anormal bişe bakmamak gerekir ve bakmamalı her iki tarafta :)
#12.04.2010 10:56 0 0 0
  • :D Anlıyorum.

    Yani iki tarafı da ilgilendirir sonuçta. Biri bakıyor biri bakılıyor sonuçta. :D Yanında bakılan kişi de sonuçta bir bayan.

    Fatih o testler, anketler yabancılara husus bişey zati. Burda olmaz. Yani olacağını sanmıyorum. :D
#12.04.2010 11:06 0 0 0