Eş yada Sevgilinin Yanında Başka Kadınlara Bakılır mı

Son güncelleme: 10.05.2010 14:30
  • Ne yani şimdi benim eşimden başkasına bakmam inancıma göre büyük günah.Allahta bana böyle bir günah nasip etmesin.Şimdi bu lavuk psikiyatrist Louann Brizendine ye göre ben normal değilmiyim.Halt etmiş o psikiyatrist Louann Brizendine.Emeğine sağlık kardeşim
#13.04.2010 23:02 0 0 0
  • valla bana kalsa bakmam delikanlı adam sevdiği kızın yanında bayana ne bakar nede baktırır
#14.04.2010 03:16 0 0 0
  • dj erkan kardeşimize katılıyorum ama bir bayan bakarsa bize o zaman ne olacak
#14.04.2010 17:32 0 0 0
  • bi bayan size bakıyosa kafanızı çevirmeniz lazım
#14.04.2010 18:38 0 0 0
  • herkes bakar ama ne amacla bakiyoruz o onemlidir
#14.04.2010 18:54 0 0 0
  • bu kişiden kişiye değişir..bir insanı istediğin kadar engelle içinde varsa bakar..kimi bakmaz bakanada ters ters bakar... yani bu erkeğin elinde olan birşey... şimdi objektif olalım hiç mi bi kız sevgilisi yanındayken başka bi erkeğe bakmıo?? yada yanından geçse "uffff çocuga bagh ne tatlı" die geçirmio mu içinden... bu bakma işi sadece erkekler için geçerli değil bnce kızlar içinde geçerli...
#14.04.2010 21:49 0 0 0
  • hayır
#18.04.2010 22:42 0 0 0
  • Bakmamalı yanımdaki erkek. Bakarsa ve bnde anlarsam günü zehir ederm ona
#09.05.2010 16:21 0 0 0
  • ßen bakmam...
#10.05.2010 14:30 0 0 0