Ne yani şimdi benim eşimden başkasına bakmam inancıma göre büyük günah.Allahta bana böyle bir günah nasip etmesin.Şimdi bu lavuk psikiyatrist Louann Brizendine ye göre ben normal değilmiyim.Halt etmiş o psikiyatrist Louann Brizendine.Emeğine sağlık kardeşim
bu kişiden kişiye değişir..bir insanı istediğin kadar engelle içinde varsa bakar..kimi bakmaz bakanada ters ters bakar... yani bu erkeğin elinde olan birşey... şimdi objektif olalım hiç mi bi kız sevgilisi yanındayken başka bi erkeğe bakmıo?? yada yanından geçse "uffff çocuga bagh ne tatlı" die geçirmio mu içinden... bu bakma işi sadece erkekler için geçerli değil bnce kızlar içinde geçerli...