dierlerini kafam götürmez herhalde...
böle kaynanalardamı varmış?şans işte ::::::
benim k.anne başka bir katagoride yarışıyor
.Askin gözü kör diyorlarya o anda bu olayi atlamis oluyoruz.Paylasimin icin tesekkürler,ellerine saglik.