Canim'dan Kopmu$ken Ben
Can Kattin Kalbime
Gül'ümü Kaybetmi$ken Ben
Gül'ü Verdin Yüregime
Canim'in Yarisini Yollami$ken Uzaklara
Canin'in Yarisini Verdin
Hayat Kattin Dünya'ma
Simdi Anliyorum
CanParcam Giderken
Megerse Can'ini Gül'ünü Vermi$ Bana
Ben Anlayacagimi Anladim Ama
CanParcam Hala Birseyi Anlamadi
Keske Giderken Gözler'imi De Götürseydi
Gözlerim Hep Onu Ariyor Cünki
Keske Giderken Kalp'imi De Birlikte Götürseydi
Bu Kalp Cünki Hep O'nun Icin Atiyor
CanParcam Gel Artik Ne Olursun Yeter
Yeter Bu Hasret Bu Keder
Gözpinar'larim Kurudu
Artik Bu Can Sadece Seni Ister
kardeşim öle şeyler yazmışsın ki aşık oldun galiba sen ama şiirin mükemmel okurken ağladım açıkcası ellerine yüreğine ve ağzına sağlık sen şiirde döktürmüşsün içini helal olsun sana
Neden Böyledir Bu Aşklar ?
@hiçbirşey2001
valla kesinlikle aşkı bilmeyen duyarsız duygusuzlar yüzünden böle
buarada çok güzel yazmışsın o güzel yüreğine sağlık
AY YILDIZ JIM..VALLA TEK KELİMEYLE SUPER OLMUŞ ŞİİR...AMA DERİN KONUŞİM..SEN AŞIK OLMUŞSUN YAA HEMDE MUM GİBİ ...SANKİ BİRİNE YAZILMIŞ BU ŞİİR.. AMA KİM SOLE BAKEMM
BİDE BU ŞİİRİ ALIP SPACE ME KOYABİLİR MİYİM..SON RA