Şimdi Anliyorum

Son güncelleme: 16.05.2006 21:58

  • noimage

    Simdi Anliyorum

    Canim'dan Kopmu$ken Ben
    Can Kattin Kalbime
    Gül'ümü Kaybetmi$ken Ben
    Gül'ü Verdin Yüregime
    Canim'in Yarisini Yollami$ken Uzaklara
    Canin'in Yarisini Verdin
    Hayat Kattin Dünya'ma

    Simdi Anliyorum

    CanParcam Giderken
    Megerse Can'ini Gül'ünü Vermi$ Bana

    Ben Anlayacagimi Anladim Ama
    CanParcam Hala Birseyi Anlamadi
    Keske Giderken Gözler'imi De Götürseydi
    Gözlerim Hep Onu Ariyor Cünki
    Keske Giderken Kalp'imi De Birlikte Götürseydi
    Bu Kalp Cünki Hep O'nun Icin Atiyor

    CanParcam Gel Artik Ne Olursun Yeter
    Yeter Bu Hasret Bu Keder
    Gözpinar'larim Kurudu
    Artik Bu Can Sadece Seni Ister

    CanParcam ve Gül'üme
#13.02.2006 20:05 0 0 0
  • yüreqine saqLik JAnIM
#13.02.2006 20:08 0 0 0
  • kardeşim öle şeyler yazmışsın ki aşık oldun galiba sen ama şiirin mükemmel okurken ağladım açıkcası ellerine yüreğine ve ağzına sağlık sen şiirde döktürmüşsün içini helal olsun sana
#13.02.2006 20:15 0 0 0
  • Ellerine yüregine saglik canim benim.....devamini herzamanki gibi yine bekliyorum
#13.02.2006 21:53 0 0 0
  • Ben Anlayacagimi Anladim Ama
    CanParcam Hala Birseyi Anlamadi

    Anlaşılmayan sevdalar,

    Tek pencereli evlerde hapsedilen duygular,

    Gecenin karanlığında kalmış aşk sözleri,

    ağlayışlar,

    özleyişler

    Hep tek yanlı,

    Hep yalnız,

    Belki umut dolu ama

    Buruk.


    Neden Böyledir Bu Aşklar ?
#13.02.2006 22:11 0 0 0
  • süper olmuş yüreğine sağlık resimde çok güzel
#13.02.2006 23:23 0 0 0
  • Ellerine, yüreqine saqlik

    Harika olmuş
#14.02.2006 11:54 0 0 0
  • Saol eline yüreğine sağlık ....tşkler...
#14.02.2006 14:50 0 0 0
  • CANIM benim o güzel yüreğine sağlık...
    ÇOK ÇOK güzelll olmuş..
    Tşkler.....
#15.02.2006 00:30 0 0 0
  • mükemmel şiirin için teşekkürler ellerine sağlık arkadaşım
#15.02.2006 09:33 0 0 0
  • Neden Böyledir Bu Aşklar ?
    @hiçbirşey2001
    valla kesinlikle aşkı bilmeyen duyarsız duygusuzlar yüzünden böle
    buarada çok güzel yazmışsın o güzel yüreğine sağlık
#15.02.2006 16:41 0 0 0
  • Canimsin sen benim ya o guzel tertemiz yuregine saglik

    cok seyler demek istiyorum ama kelimeler yetersiz kaliyor

    tek kelimeyle Seni Cok Ama Cok SeViYOrUm sen benim

    guzelimsin cok tsk ederim bende senin icin siir yazmak isterdim

    ama oyle bir kabiliyetim yok canimsin
#15.02.2006 16:45 0 0 0
  • Yüreqine Saqlık Canımcım CoK qüzel Hatta Harika
#15.02.2006 17:57 0 0 0
  • teşekkürler güzel duyğuların için ellerine sağlık
#15.02.2006 21:59 0 0 0
  • güzeller olmus... ellerine yüregine saglik...
#16.02.2006 23:48 0 0 0
  • AY YILDIZ JIM..VALLA TEK KELİMEYLE SUPER OLMUŞ ŞİİR...AMA DERİN KONUŞİM..SEN AŞIK OLMUŞSUN YAA HEMDE MUM GİBİ ...SANKİ BİRİNE YAZILMIŞ BU ŞİİR.. AMA KİM SOLE BAKEMM

    BİDE BU ŞİİRİ ALIP SPACE ME KOYABİLİR MİYİM..SON RA
#17.02.2006 17:53 0 0 0
  • Tesekkür Ederim Hepinize ..



    @*_GüL_*

    Senden Siir Istemiyorum Ablacim Yanimda Ol Yeter
    Seni Seviyorum ..

    @musti55x

    Tabi Ki Abisi ..
    Istedigini Yapabilirsin!
#17.02.2006 18:13 0 0 0
Cry Cry foto
  • Yüregine Emeğine ve Ellerine SagLık

#17.02.2006 22:48 0 0 0
  • Süper canım yaa yüreğine sağlık cok güzel bir mesaj anlayana tabeee
#18.02.2006 01:41 0 0 0