Canim kizim siirine herkez ayri ayri sözler söylemis seni burda birazda olsun tanimislar belkide ama seni benden iyi anliyan ve taniyan kimse olamaz kurban olayim senin duygularina o tertemiz yüregine seni herkez sevebilir bu dünyada ama benim kadar seni asla kimse sevemez birak bu dünyada yasadigim sürece sevmeyi bu beden beni terk etse bile ben herzaman senin yaninda olacagim sana olan sevgim asla bitmeyecek sen benim canparcamsin bu dünyadaki yasam sevincimsin bunu sen biliyorsun dememe gerek bile yok belkide ama burdanda olsa seninle paylasmayi istedim .... yüregine emegine ellerine saglik Allahim sana dert keder aci yasatmasin ömrün boyunca hep mutlu olasin kalbindeki sevgi sevkat yüzündeki gülümsemen hic eksilmesin ...
Seni bu dünyadaki herseyden cok seven annen Allahima sonsuz sükürler olsunki senin gibi bir melegi bana armagan etdigi icin sonsuz tesekkür ederim
Canim Annem Ya,
O Kadar Güzel Sözler Yazmissin Ki Ne Diyebilirim Ki Sana,
Sana Ne Kadar Tesekkür Etsem Azdir,
Sen Olmadan Ben Bu Dünya Da Zaten Koskocaman Bir Hicim.
Sen Benim Kanatsiz Melegimsin,
Melegin Kizi Da Melek Olur Anca Dimi Annecigim..
Ben Seni Bu Dünyada Ki Herseyden Herkezden Daha Cok Seviyorum.
Hep Yanimda KaL oLarmi Benim Güzel Annem,
Sen Asla Üzülme Ve Aqlama,
Sen Üzüldügünde Benim Icimde Firtinalar Kopuyor..
şiir, dostluklar arkadaşlıklar, anne ve kızı.. bu sayfa (Şimdi anlıyorum-ay yüzlüm sayfası) hayatın kendisi.... sizleri okurken sanki sadece okumuyorum görüyor gibiyim.Öylesine gerçek işte..
Ayyüzlüm CaniMCim Geldi ISte CanPArcan..
Bana Aglama diyorsun Artik Yeter Cok Agladik Diyorsun,,
ama Senin bu Güzel Sözlerini Okuduktan Sonra Sakin BAna Aglama Deme Cünkü Hangi Seven Yürek Dayanir..
BEn Seni O KAdar BEnimsemis Sefmisimki,,Kim NEderse Desin Viz Gelir..
Siirin HArika OLmus CaniMCim..
MAsum Yüregine,,Emegine Ve ellerine SAglik Bitanem..
Ben Gittikten Sonra yazmisin Bu Siiri..
HAberim Bile Yoktu,,ArdimDan Bu KAdar Sefenimide Birakip Gittigimi Biliyordum Ama Biliyorsunki Mecburi Gidisimdi..
Simdi Döndüm AyyÜzlüm Her ZAman SAna Ayyüzlüm Dedim Bundan Sonrada Hep Demek Icin YAnindayim..
Seninle Bütün OLmusuz..Yarisi Cekip Gidemezki Gitsede Yüregini Gözlerini Herseyini Seninle Birakarak Gider..
Sende Hic Bi Zaman unutmaki Ben Cok Seyi Anladim Ama Mecburi Durumlarda
Mesken Tuttum..
Yinede Seni ÖZlemekten,,Seni Sefmekten Vazgecmedim
Herzaman SeninLeyim..
SözLerin Tükendiqi yerde qözLer konu$urmu$ ..
Sende ßana aqLama deme oLur mu ?
ßen Sözümü tutamadim, aqLiyorum üzqünüm.
Sen ßenim CanParcam, Sen ßenim aßLam, Sen ßenim ßirtanem
ßenim diqer yarim deqiL misin ?
ÖyLeySe ßirak aqLasin ßu seven qözLer,
Seni Seven ßu yürek,
Sen aqLadiqin sürece aqLar qizLi qizLi.
Ne iyi ettin de qeldin, qerci Sen hic qitmemi$din ki
Sen hep ßenim yüreqimdeydin, her zaman ßenimLeydin.