Yazık bu adama

Son güncelleme: 22.02.2006 11:45
  • noimage
#18.02.2006 18:03 0 0 0
  • Maşallah be ne güç var be adamda . teşekkürler
#18.02.2006 18:04 0 0 0
  • vallahi bende üzüldüm ,ekmek parası işte
#18.02.2006 18:10 0 0 0
  • ekmek için insan nelere katlanmak zorunda kalıyor
#19.02.2006 03:05 0 0 0
  • allah yardım etsin
#19.02.2006 10:34 0 0 0
  • Vay be..
#19.02.2006 10:42 0 0 0
  • eline sağlık
#19.02.2006 11:53 0 0 0
  • adamında maşallahı varmış teşekkürler ellerine sağlık paylaşımların için
#19.02.2006 19:27 0 0 0
  • Yazık bir deri bir kemik kalmış zavallı
#19.02.2006 21:45 0 0 0
  • ekmek parası
#19.02.2006 23:12 0 0 0
  • yazık adamcağıza
#19.02.2006 23:19 0 0 0
  • allah kolaylık versin ne diyelim
#20.02.2006 14:25 0 0 0
  • allah yardımcısı olsun

    ekmek parası
#20.02.2006 18:51 0 0 0
  • evet yaa allah yardımcısı olsun
#20.02.2006 19:07 0 0 0
  • Hadi bi kuvvet amcacım valla helal
#21.02.2006 11:40 0 0 0
Die Die foto
  • Paylaşımın İçin Teşekkürler Arkadaşım
#21.02.2006 11:44 0 0 0
  • eline sağlık
#22.02.2006 11:45 0 0 0