Biz geldiiik

Son güncelleme: 18.10.2010 22:47
  • noimage


    Yeni fotomuuzz
    Bu arada 24. haftamizdayiz :)
#12.08.2010 11:42 0 0 0
  • Amanında anne olcakmışşş Sürmelimde
    kızıda olcakmışta teyzesi de yesin onun dötünü :D

    Sürmelim Yazel bebek Hoşgeldiniz.

    İstanbul sıcağına rağmen ben çok iyiyim çok şükür...Oruçta süper gidiyor.
    Sen ne yaptın dikkat et kendine sıcaklarda
#12.08.2010 13:53 0 0 0
  • ama ama ben resim var sandım

    bu haLini görmek istyoruz kii
    şahsen ben çok istiyorumm

    Canımm hoşgeLmişsin
    ve yazeL bebekte hoşgeLmiş
    iyi ki geLmiş

    umarım hayırLısıyLa,sağLıkLı bir şekiLde kucağınıza aLırsınız canım
#12.08.2010 15:13 0 0 0
  • Pedalizam gül güzeli ablam benim.
    Hoşbuldukkk
    Allah kabul etsin. Ben oruç tutmuyorum ablacım günlük aşırı su içiyorum.. susuz yapamıyorum..

    Ghost şekerim buğün sen istedin diye foto çekindik.. sıcaklarda anca o kadar olabiliyorum idare et.. bide tombik olduk yaa
    inşallah şekerim..

    noimage
#12.08.2010 19:59 0 0 0
  • oooyyyyy yerim kiiii

    ne şekersiniz siz öyLeeee

    inşaLLah fıstığımızda anası gibi güzeL ve gamzeLi oLur

    kız bak boL boL ayva ye zaten gamzeLisin büyük bi ihtimaLLe o da öyLe oLur,ayvaLarıda yiyince iyice gamzeLi oLur

    oy ne güzeL oLurrrr


    uf yaaaa ne oLuyor bana :D
#13.08.2010 06:03 0 0 0
  • Surmelim merhaba canim hosgeldin nasilsin hersey yolundami
    Allah kazasiz belasiz kucagina almak nasip etsin hamilelik sana cok yakismis tatlim.
#13.08.2010 10:19 0 0 0
  • cnm allah kazasiz belasiz dogum nasip etsin sana..(:

    masallah cok tatlisiniz..


    noimage
#13.08.2010 10:40 0 0 0
  • Maşallhh Size,, Allah Sağlıkla Kucağına Almayı Nasip Etsinn (:
#13.08.2010 20:38 0 0 0
  • maşallah çok tatlısınız Allah tamamına erdirsin inş.
#13.08.2010 22:50 0 0 0
  • Hos geldiniz. Masaallah masaallah nazar degmesin. Hayirli ugurlu olsun Insaallah. Rabbim sorunsuz hamillelik nasip etsin ins.
    Yaramis sana evlenip vatana dönmek.
    Mutlulugun daim olsun Ins.
#13.08.2010 23:42 0 0 0
  • Hamilelik pek bir yakışmış maşallah
    Sağlıcakla gelir inşallah yazel bebek (:
#14.08.2010 03:38 0 0 0
  • Hosgeldiniz Surmelim.. Nazar degmesin tuh tuh tuh..
    Wnr ben je uitgerekend?

    ikinizde opuldunuz..
#14.08.2010 21:39 0 0 0
  • Maşallah sürmelim hamilelik çok yakışmış Allah tamamına erdirsin.
#14.08.2010 23:25 0 0 0
  • Hoş geldiniz canem
    annelik çok yakışmış maşallah
    bi tututuuuuuda benden gelsin nazar değmesin
    yiğenimizi sabırsızlıkla bekliyorum öptüm bitanem
#14.08.2010 23:58 0 0 0
  • Hoşgeldiniz.. Ne de güzel gelmişsiniz öyle
    Tekrar tebrik ederim canım sağlıcakla kucağınızada alırsınız inşallah..
    Hayırlı bir evlat olur..
#15.08.2010 11:46 0 0 0
  • Ho$ geldiniz canim, cok $eker olmu$sun.
    In$allah en yakin zamanda bebi$inle resminide bekleriz
#15.08.2010 12:07 0 0 0
  • hemsom tekrar hos geldin
    allah yardimcin olsun canim saglikli güzel bir kizin olacak insallah
#16.08.2010 12:39 0 0 0
  • Allah sağlık sıhhatle bebeğini kucağına almak nasip etsin
    çok tatlısın sürmelim çok yakışmış annelik sana
    Allaha emanet olun tatlım iyi haberlerini bekliyoruz
#16.08.2010 16:48 0 0 0
  • Hoşgeldiniz Sürmelim.Maşallah hamilelikde çok yakışmış zaten güzelsin
    Sağlıklan eline almak nasip etsin yüce mevlam :)
#16.08.2010 17:04 0 0 0
  • Biz geldiiik Konusuna Benzer Konular
  • Böyle bir şey olamaz.! Hiç alakalı konu bulamadık.