Keşke.. Oyun en yenisinden

Son güncelleme: 18.07.2009 20:30
  • inşallah geçer :)

    keşke sevenler hep mutlu olsa
#24.04.2009 22:35 0 0 0
  • keşke çalışsaydım da ingilizceden kalmasaydım
#24.04.2009 22:53 0 0 0
  • keske almanyada yasamasaydim :( :( :(
#24.04.2009 22:56 0 0 0
  • keşke okusaydımda polis olsaydım
#24.04.2009 22:57 0 0 0
  • keşke sevgilim yanımda olsa ://
#25.04.2009 11:51 0 0 0
ChE ChE foto
  • keşkelerim buraya sığmazki yaaw :(
#25.04.2009 21:31 0 0 0
  • keşke hiç keşke demek zorunda kalmasam ):
#25.04.2009 21:44 0 0 0
  • ke$ke ..
#05.05.2009 12:28 0 0 0
  • keşke ------ da beni sevse
#05.05.2009 14:50 0 0 0
  • keşke keşkelemeden keşkesiz bir hayatı keşkeyle bitirsek :D ne biçim bişi olmadı istedğimi yazmadım :D
#05.05.2009 15:04 0 0 0
  • keske sin28 burada olsada onunla geyik yapsak...
#05.05.2009 15:40 0 0 0
#19.06.2009 22:42 0 0 0
  • Keşke hep onun yanında olabilsem...
#20.06.2009 13:24 0 0 0
  • keşke onunla tanışabilsem
#20.06.2009 13:28 0 0 0
  • Keske Kimse Keske Kelimesi Kullanmasa ;)
#20.06.2009 13:33 0 0 0
  • keşke hiç büyümesem
#20.06.2009 13:33 0 0 0
  • KEŞKE almanyaya gelmeseydim
#20.06.2009 14:47 0 0 0
  • keSke keske demesem
#26.06.2009 10:45 0 0 0
  • keşke hep yanında olabilsem=(
#26.06.2009 10:50 0 0 0