Vakit Yine Aynı Vakit - Vildan Uyar

Son güncelleme: 14.10.2010 21:13


  • noimage


    noimagenoimage
    Vakit Yine Aynı Vakit
    noimage
    bu gece yine dolunay var gecede
    yıldızlar rüyaya dalmaya hazırlanıyor
    vakit yine aynı vakit
    kör gecenin katran karasına bulanmış saatinde
    akrep ve yelkovan kıpırdamıyor...
    noimage
    senden arda kalan
    bir ucu yanmış şiirleri, mektupları okuyorum
    bıkmadan tekrar tekrar..
    kapım çalınıyor
    bir suçlu aranıyor
    başım dik, gözlerim boşlukta sallanıyor
    kendimi teslim ediyorum
    çünkü sevmek, sevdiğine teslim olmaktır...
    itaat etmek...
    ve sevgimi kaybetmemek için teslim oluyorum işte
    noimage
    ama neden ?
    bir yanım hiç görmediğim kız kulesine uzanırken
    diğer yanım vurulduğum
    inatçı Karadenizin sularında yüzüyor
    gözümün hep gördüğü dağın eteklerinde
    yeşerirken papatyam
    gönül bahçemde açan çiçeğim
    günden güne uzağa sürülüyor
    noimage
    neden ?
    ...
    artık su ses vermiyor
    güneş eskisi gibi ısıtmıyor
    şimdi bende kalan izlerin peşinden yürüyor bedenim..
    dikenlerin çizip yara bere ettiği yüreğim suskun..
    zihnimde yarı ölü düşlerim can çekişiyor
    vakit yine aynı vakit
    ölümü beş geçiyor...

    Vildan Uyar

    noimagenoimage

    [main-arkaplan-muzik]160[/main-arkaplan-muzik]


#12.10.2010 23:40 0 0 0
  • artık su ses vermiyor
    güneş eskisi gibi ısıtmıyor
    şimdi bende kalan izlerin peşinden yürüyor bedenim..
    dikenlerin çizip yara bere ettiği yüreğim suskun..
    zihnimde yarı ölü düşlerim can çekişiyor
    vakit yine aynı vakit
    ölümü beş geçiyor...

    Vildan Uyar

    yerim zindan
    ruhum esir
    hatıralar dibe vurmuş ,gönlüm gemlenmiş
    sessiz bir bekleyiş..yüreğinize gönül kaleminize sağlık
    şiir o harika sunumunuzla aldı götürdü adeta
    güzel yüreğinize sağlık
#13.10.2010 08:23 0 0 0
  • ama neden ?
    bir yanım hiç görmediğim kız kulesine uzanırken
    diğer yanım vurulduğum
    inatçı Karadenizin sularında yüzüyor
    gözümün hep gördüğü dağın eteklerinde
    yeşerirken papatyam
    gönül bahçemde açan çiçeğim
    günden güne uzağa sürülüyor



    Nedennn?


    yüreğe sağlık. süper ötesi...
#13.10.2010 09:36 0 0 0
  • neden ?
    ...
    artık su ses vermiyor
    güneş eskisi gibi ısıtmıyor
    şimdi bende kalan izlerin peşinden yürüyor bedenim..

    Hicaz duyguların gem vuran efkarında,kaleminiz ve yüreğinizden dökülen güzel dizeler için teşekkürler
#13.10.2010 09:46 0 0 0
  • yüreğine gönül kalemine ellerine sağlık
#13.10.2010 17:52 0 0 0
  • emeğine yüreğine sağlık çok güzel bır paylaşımdı teşekkürler...
#13.10.2010 20:58 0 0 0
  • ""bir yanım hiç görmediğim kız kulesine uzanırken
    diğer yanım vurulduğum
    inatçı Karadenizin sularında yüzüyor""

    Emeğine ,, Yüreğine ,, Kalemine Sağlık Vildan .. Çok Güzeldi ,, Bu Kısmı Okurken Tam Burası .. Ta İçime Dokundu (: Karadeniz .. İstanbul İkiside Çok Özel Benim İçin ..

#14.10.2010 21:13 0 0 0