Vakit Yine Aynı Vakit
bu gece yine dolunay var gecede
yıldızlar rüyaya dalmaya hazırlanıyor
vakit yine aynı vakit
kör gecenin katran karasına bulanmış saatinde
akrep ve yelkovan kıpırdamıyor...
senden arda kalan
bir ucu yanmış şiirleri, mektupları okuyorum
bıkmadan tekrar tekrar..
kapım çalınıyor
bir suçlu aranıyor
başım dik, gözlerim boşlukta sallanıyor
kendimi teslim ediyorum
çünkü sevmek, sevdiğine teslim olmaktır...
itaat etmek...
ve sevgimi kaybetmemek için teslim oluyorum işte
ama neden ?
bir yanım hiç görmediğim kız kulesine uzanırken
diğer yanım vurulduğum
inatçı Karadenizin sularında yüzüyor
gözümün hep gördüğü dağın eteklerinde
yeşerirken papatyam
gönül bahçemde açan çiçeğim
günden güne uzağa sürülüyor
neden ?
...
artık su ses vermiyor
güneş eskisi gibi ısıtmıyor
şimdi bende kalan izlerin peşinden yürüyor bedenim..
dikenlerin çizip yara bere ettiği yüreğim suskun..
zihnimde yarı ölü düşlerim can çekişiyor
vakit yine aynı vakit
ölümü beş geçiyor...
artık su ses vermiyor
güneş eskisi gibi ısıtmıyor
şimdi bende kalan izlerin peşinden yürüyor bedenim..
dikenlerin çizip yara bere ettiği yüreğim suskun..
zihnimde yarı ölü düşlerim can çekişiyor
vakit yine aynı vakit
ölümü beş geçiyor...
Vildan Uyar
yerim zindan
ruhum esir
hatıralar dibe vurmuş ,gönlüm gemlenmiş
sessiz bir bekleyiş..yüreğinize gönül kaleminize sağlık
şiir o harika sunumunuzla aldı götürdü adeta
güzel yüreğinize sağlık
ama neden ?
bir yanım hiç görmediğim kız kulesine uzanırken
diğer yanım vurulduğum
inatçı Karadenizin sularında yüzüyor
gözümün hep gördüğü dağın eteklerinde
yeşerirken papatyam
gönül bahçemde açan çiçeğim
günden güne uzağa sürülüyor
""bir yanım hiç görmediğim kız kulesine uzanırken
diğer yanım vurulduğum
inatçı Karadenizin sularında yüzüyor""
Emeğine ,, Yüreğine ,, Kalemine Sağlık Vildan .. Çok Güzeldi ,, Bu Kısmı Okurken Tam Burası .. Ta İçime Dokundu (: Karadeniz .. İstanbul İkiside Çok Özel Benim İçin ..