Dostluğu, sevgiyi ve geleceği... Aşımızı, ekmeğimizi, soframızı... Hüznümüzü, acımızı, yalnızlığımızı paylaştığımız; birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Kurban Bayramınızı tebrik ederim
Herkesin Kurban Bayrami mubarek olsun.
Türkiyede olmanin kiymetini bilin arkadaslar. Özellikle Bayramlarimizda gurbetlik cekmek zor. Bize bayramlar siradan bir gün gibi. Almanlar müslüman cocuklar icin bayramlarin ilk günü izin veriyorlar ama isyerleri degil. Ikinci günü bayram oldugunu bile unutuyoruz. Akraba komsu ziyaretleri oluyor ama Türkiyedeki gibi sicak degil. Hersey yerinde ve zamaninda güzeldir.