İŞTE COCACOLA İÇEREK NELERE DESTEK VERİYORUZ!BU FOTOGRAFLAR TÜYLER ÜRPERTİCİ!!

Son güncelleme: 01.08.2009 09:19
  • ßunLaRi YapaNLaRin aLLaH ßeLaSinİ vErsin
#23.03.2009 02:16 0 0 0
  • ALLAH'im bizleri buralardan,alis veris yapmaktan korusun ve MÜSLÜMAN toplumlarina birlik beraberlik nasip etsin.Yoksa bunlar dünya piyasalarini ele gecirip bizleri oralardan alis veris yapmak mecburiyetinde birakacaklar.O yüzden MÜSLÜMAN is yapinca onu destekleyelim.ALLAH'im bizleri bu sapik toplumlardan korusun.Savas yanlisi ülkeleri kinayalim gücümüzce
#24.03.2009 14:18 0 0 0
  • elbet birgün herkez hakettiği karşılığı alacaktır. paylaşım için teşekkürler.
#31.03.2009 03:03 0 0 0
  • Ben kola içmiyorum.. Allah hepsini bildiği qibi yapsın
#31.03.2009 06:49 0 0 0
  • ulan içimden küfür etmek geliyo ama site kurallarını bozamam...

    Allah bunların belasını versin ben bunların hepsini yapıyordum şimdi ise yapmayacağım bunların canı cehenneme aşalik herifler...
    bunları iyi bir ders vermek gerek
#05.04.2009 22:36 0 0 0
  • Yani bunları görüpte hala cola içenlere inanamıyorum.İçmem artık diyenlerinde pek azı sözünü tutuyor.Böyle olduğumuz yerden kızacağımıza elimizinden geleni ardımıza koymayalım inşallah.Onları unutmamak gerek,dualarımızda unutmazsak inşallah herdaim aklımızda olurlar ve bir cola alırken belki vicdanımız sızlar.Lütfen arkadaşlar önce onlara dua edelim.Mü'minin mü'mine duası temiz ağızdan olduğu için kabul olunur inşallah.Kardeşim Allah sendende razı olsun.
#07.05.2009 23:41 0 0 0
  • ARKADAŞLAR BÖYLE BİR VAHŞETE YARDIMCI OLANLARIDA ALLAH KATINDA SORGULANACAKLARDIR
#08.05.2009 11:43 0 0 0
  • HER KOLA HER NESCAFE İÇİŞİNİZDE SİZDE ONLARDAN BİRİZ OLACAGINIZI UNUTMAYIN ALLAH ŞİMDİDEN BİZİ AFEDER İNŞALLAH

    BU YAPILAN OLAYLARI NALETYELEN DOSTLARIMDAN VE ARKADAŞLARIMDAN ALLAH RAZI OLSUN.AYRICADA TEŞEKÜR EDERİM
#08.05.2009 11:46 0 0 0
  • teşekkürler kardeş
#09.05.2009 17:02 0 0 0
  • teşekkürler kardeş emeğine sağlık hep beraber duyarlı olup bu ürünleri boykot edelim birde coca colanın anlamını öğrenelim ne anlama geliyor
    Coca Cola yazısını yansıtmalı olarak ters çevirdiğinizde arapça bir yazı teşkil etmektedir. Ve de bu yazıda "La Muhammed La Mekka" yazısı ortaya çıkmaktadır. "La" arapçada olumsuzluk ekidir. Yani bu cümle o zaman: "Muhammedi ve Mekke'yi ortadan kaldırmak" anlamını taşımaktadır. İnanmak güç ama ne kadar cahil olduğumuzu kendi gözlerimizle görmeye ne dersiniz?
    noimage
#01.06.2009 21:15 0 0 0
  • yazık ya şu insanlara
#02.06.2009 17:09 0 0 0
  • gamzelinur arkadaşım ALLAH yardımcın olsun yolun açık olsun başarılar
#02.06.2009 18:02 0 0 0
  • baylaşım için teşekkürler
#27.06.2009 00:42 0 0 0
  • allah belani versin birgyn toprak beklijo amma cehenem de beklijo orda bitis jok azaptan kacamazllar
#03.07.2009 23:44 0 0 0
  • merhaba arkadaşlar. lütfen kimse kusura bakmasın ama biz millet olarak toplum olarak bilinçsiz ve duyarsız insanların, ecnebi milleti bizlerden daha duyarlı ve daha milliyetçi.saygılar
#04.07.2009 15:14 0 0 0
  • arkadaşlar birkere cola türlerinin nasıl yapıldığını çok iyi bilmek lazım. zaman zaman cola türlerinin nasıl yapıldığına dair yaygın haberler okuyoruz. ah bir kere okumuş yada duymuş olsak asla ve asla içmeyiz, tüketmeyiz. bir olalım, toplu olalım ne olur.
#04.07.2009 15:17 0 0 0
  • bazı üye arkadaşlar coca cola nın böyle bir şeye alet olmadığını yanlız bir meşrubat ve içecekten ibaret olduğunu ve hiç bir kimse parasını başkalarına vermeyeceğden bahsetmiş. o zaman neden amerika bir hiç yerine israili ayakta tutmaya çalışıyor demek ki onun bile bir çıkarı var. coca cola da bir amerikan şirketi olduğuna göre yaparlar ve paralarını verirler. bir tek millet vermez parasını müslüman milleti dayanışma için parasını vermez. bunu şapkamızı önümüze koyup düşünmek lazım.
#04.07.2009 15:26 0 0 0
  • BUNLAR DÜPEDÜZ ADİ YAAA ;( İNANIN NEFRET KUSUYORUM.ŞU ELLERİNDE MİNİK EVLADIMIZI TUTAN KÖPEKLERİ Bİ ELİME VERSELER
#05.07.2009 15:05 0 0 0
Ck_ Ck_ foto
  • Bunlar ne yaaa:(:(:(:(
#05.07.2009 17:41 0 0 0