BİLİMADAMLARI, fast-food türü beslenmenin önümüzdeki 20 yılın kalp hastalarını yetiştirdiğini belirterek, "Bu tür yiyeceklerin üzerine de 'Fast-food sağlığa zararlıdır' yazılması kanunla sağlanmalıdır" dedi. Araştırmacılar, son yıllarda kalp kapak hastalıklarının, toplumun refah seviyesinin yükselmesinin ardından romatizmal kalp hastalıklarının kontrol altına alınmasıyla birlikte düşüş gösterdiğini ancak, koroner kalp hastalıklarının ciddi oranda arttığını bildirdi. İçyağı ihtiva eden beslenme şeklinin alışkanlık yaptığı ve çok zararlı olduğu belirtildi. Uzmanlar, "Çocuklar yarın 25-30 yaşlarına geldiklerinde, hepsi koroner kalp hastası olabilecekler" dedi.