Şimdi çocuk olmak vardı

Son güncelleme: 19.06.2006 15:26
  • noimage
    Şimdi çocuk olmak vardı..yarınını bilemeden..

    O sokak senin bu sokak senin koşuşturmak..

    Akşam ezanından önce evde olmak vardı..

    Cam kırmak vardı..top oynamak..

    Şimdi çocuk olmak..

    Sabahı karşılamak vardı..

    Kötülükleri bilmeden..

    Akşamı saklamak vardı saklambaçlarda..

    Özgürlüğü tatmak ..

    Bir uçurtmanın kuyruğunda olmak vardı..

    Kısaca çocuk olmak vardı şimdi..

    Bayram sabahlarında şeker toplamak..

    İp atlamak..çelik çomak oynamak..

    Ne varsa vardı..

    Ama yinede çocuk olmak vardı..

    Olmak vardı yaşamda..

    Tadında..kıvamında..

    Bir sokak lambasının altında bilye oynamak vardı..

    Pamuklu şekerciden pamuklu şeker almak..

    Yalvarmak vardı yaramazlık dönüşü babaya..bir daha olmayacak diye..

    Dönseydi dünya tersine..

    Gidilecek yer vardı..

    Çocuk olmak vardı...
#19.06.2006 07:30 0 0 0
  • geri elde edemeyeceğimiz bişiy bu olsa gerek.
    güzel yazı yüreğine sağlık
#19.06.2006 12:06 0 0 0
Ice Ice foto
  • Her yasin kendine has bir güzelligi vardir bence.. Paylasim icin teseKKürLer..
#19.06.2006 15:26 0 0 0