2011 Giderli Sözler - Ağır Sözler - En Harbi Sözler

Son güncelleme: 27.11.2012 01:10
  • Birisi karşında Akıllıyımı oynuyor..
    Sen bir süre Aptalı oyna..Sonra hakiki Aptalı keyifle seyret..
#01.11.2012 10:58 0 0 0
  • Menfaatin İçin Yalakalık Yapıp Adam Satıyorsan,
    Git Şerefini As Üstüne Ağırlık yapmasın..!
#01.11.2012 10:59 0 0 0
  • ..♥ İnsan İÇ MUHASEBESİNİ eksik etmemeli gönlünden..! Çevresindekileri; samimiyetlerini, hayatına gelenleri ve gidenleride SIKLIKLA gözden geçirmeli..! Bilmeli ki; çoğaldıkça ucuzlamayan tek şey EDEP; ve bilmeli ki; kendisine zarar verecek VİRÜSLÜ BİR BİTİ ezemeyecek kadar MERHAMETLİYSE, gerçekten MERHAMETTEN maraz doğuyor..! Bilmeli ki, bir insanın aynası ARKADAŞLARI..! İyice bilmeden, tanımadan SAMİMİ olmamalı, SAMİMİYETLERE kanmamalı..! Bilmeli ki; İNSANLAR gerçek yüzlerini en PROFESYONEL şekliyle gizliyor..! Bilmeli ki; zararın neresinden dönersen kar, TÜM GEREKSİZLERİ hayatından çıkarıp; VİRÜSLÜ BİTLERİ daha fazla zararları DOKUNMADAN ezebilmeli..! Bedenini, evini; mutfağını TEMİZ tuttuğu gibi; ruhununda TEMİZ olabilmesi için ara ara; ARKADAŞ temizliğide yapabilmeli..! ARKADAŞ demek, İNSANIN aynası ise; BEN O AYNAYA baktığımda GÜZEL ŞEYLER görmek istiyorum. Ki; başkalarıda ARKADAŞLARIMA baktığında BENDEKİ güzel şeyleri görebilsinler..! Nokta.......! ♥..
#02.11.2012 23:26 0 0 0
  • noimage

    Arkanizdan konusanlara kizmayin neticede muhatap alacaklari yeri biliyolar. :)
#05.11.2012 13:04 0 0 0
  • ♥ hayat böyleyse üstü sende kalsın

    Çok güzel hazırlamışsın emeğine sağlık kardeşim
#05.11.2012 22:11 0 0 0
  • Herkes doğru insanı bulmak ister, yanılmamak için. Oysa kimse uğraşmaz, doğru insan olmak için.

#05.11.2012 22:29 0 0 0
  • noimage

    Kusurlarımı seviyorum.!
    Darılınca suratımı asmayı,
    Canım sıkıldığında sebepsizce bağırmayı,
    Kıskançlık krizlerimi,
    Olur olmaz yerde kahkahalar atmayı,
    Normal olmamayı seviyorum.
    Sadece canımın istediği şeyleri yapmayı,tembelliğimi..
    Bazen düşünmediklerimi birden söylemeyi,
    Bazen herşeyi yüzüme gözüme bulaştırmayı.
    Öfkelerimi.
    Kızınca küsmeyi.
    Heyecanlarımı.
    Benden iyi olduklarını düşündüklerimi ki, yok..
    Yatakta tembellik yapmayı.
    Gereksiz para harcamayı.
    Bazıları haketmediği halde, sevmeyi.
    İçimdeki çocuğu,
    Beni seviyorum.
    İyi ki varım.
    İyi ki ben benim.
    Ne mutlu!
    Çok mükemmel değilim.
    Ama benden bir tane daha yok!
    Beni seven böyle sevsin!
    Sevmeyene de zaten yol verdim, gitsin! :)
#06.11.2012 00:55 0 0 0
  • noimage

    Benim imza attığım kalbe hiç kimse şair olamaz..
#15.11.2012 01:00 0 0 0
  • KİMİSİNDEN KİTAP OLUR, KİMİSİNDEN İSE SADECE KAPAK. . .!

    Mehmet Deveci

    noimage
#15.11.2012 01:01 0 0 0
  • noimage

    "Sen; Nike marka ayakkabılarla,McDonald’s yeyip,coca cola içip,
    Marlboro tüttürüp,Carrefour da fink atarken

    #Gazzeateşaltında

    #GazaUnderAttack

    #PrayForGaza"
    ...

    ..

    .
#15.11.2012 14:42 0 0 0
  • noimage
#16.11.2012 16:00 0 0 0
  • noimage

    Eskiden sağım solum önüm arkam sobe derdik,

    şimdi sağım solum önüm arkam SAHTEKAR diyoruz. ;)

#17.11.2012 01:11 0 0 0
  • noimage
#17.11.2012 17:50 0 0 0
  • Herkes o kadar masum, herkes o kadar iyi ki,
    sanırsın cehennemde bir tek ben yanacağım....;)

    noimage
#19.11.2012 01:55 0 0 0
  • noimage
#19.11.2012 11:40 0 0 0
  • Birileri arkanızdan konuşuyorsa, Onlardan öndesiniz demektir ;)

    noimage
#19.11.2012 12:25 0 0 0
  • Kendim icin endiseleniyorumda

    noimage
#19.11.2012 12:28 0 0 0
  • noimage

    Bana mutluluğu anlatma,Çok biliyorsan gel yaşat..
#20.11.2012 15:19 0 0 0
  • noimage
#21.11.2012 11:10 0 0 0