..♥ İnsan İÇ MUHASEBESİNİ eksik etmemeli gönlünden..! Çevresindekileri; samimiyetlerini, hayatına gelenleri ve gidenleride SIKLIKLA gözden geçirmeli..! Bilmeli ki; çoğaldıkça ucuzlamayan tek şey EDEP; ve bilmeli ki; kendisine zarar verecek VİRÜSLÜ BİR BİTİ ezemeyecek kadar MERHAMETLİYSE, gerçekten MERHAMETTEN maraz doğuyor..! Bilmeli ki, bir insanın aynası ARKADAŞLARI..! İyice bilmeden, tanımadan SAMİMİ olmamalı, SAMİMİYETLERE kanmamalı..! Bilmeli ki; İNSANLAR gerçek yüzlerini en PROFESYONEL şekliyle gizliyor..! Bilmeli ki; zararın neresinden dönersen kar, TÜM GEREKSİZLERİ hayatından çıkarıp; VİRÜSLÜ BİTLERİ daha fazla zararları DOKUNMADAN ezebilmeli..! Bedenini, evini; mutfağını TEMİZ tuttuğu gibi; ruhununda TEMİZ olabilmesi için ara ara; ARKADAŞ temizliğide yapabilmeli..! ARKADAŞ demek, İNSANIN aynası ise; BEN O AYNAYA baktığımda GÜZEL ŞEYLER görmek istiyorum. Ki; başkalarıda ARKADAŞLARIMA baktığında BENDEKİ güzel şeyleri görebilsinler..! Nokta.......! ♥..
Kusurlarımı seviyorum.!
Darılınca suratımı asmayı,
Canım sıkıldığında sebepsizce bağırmayı,
Kıskançlık krizlerimi,
Olur olmaz yerde kahkahalar atmayı,
Normal olmamayı seviyorum.
Sadece canımın istediği şeyleri yapmayı,tembelliğimi..
Bazen düşünmediklerimi birden söylemeyi,
Bazen herşeyi yüzüme gözüme bulaştırmayı.
Öfkelerimi.
Kızınca küsmeyi.
Heyecanlarımı.
Benden iyi olduklarını düşündüklerimi ki, yok..
Yatakta tembellik yapmayı.
Gereksiz para harcamayı.
Bazıları haketmediği halde, sevmeyi.
İçimdeki çocuğu,
Beni seviyorum.
İyi ki varım.
İyi ki ben benim.
Ne mutlu!
Çok mükemmel değilim.
Ama benden bir tane daha yok!
Beni seven böyle sevsin!
Sevmeyene de zaten yol verdim, gitsin!