2011 Giderli Sözler - Ağır Sözler - En Harbi Sözler

Son güncelleme: 27.11.2012 01:10
  • Canım Leylim....ellerine küvvet dilerim...emeklerine saglıklar canım maralım..
#12.06.2011 15:42 0 0 0
  • Benim sürdüğüm hayatın geri vitesi yokGeçmişimi sadece dikiz aynasından seyrediyorum

    Ne Kimseyi Takarım, Ne`de Canımı Sıkarım Kéyfime Bakar, Hayatımı Yaşarım

    SözLerin Büyük Yüreqin Kûcûk YanLişLarin Cok DoqruLarin Yok Kendine qöre şansLisin Fakat Bana qöre ZavaLLisin !

    Beni Bir ALLAH'IM birde DOST 'Larım Bilsin , Gerisi İlerlesin!!
    varmıydı bilmiorum ama eklemeden gecemedim:)
#12.06.2011 15:53 0 0 0
  • Bizler umutsuzluğun olduğu yerde,umudumuzu kaybetmeden yürümeyi biliriz. Her yürüdüğümüz yolda Çakıllar,her durduğumuz yerde Çakallar olsa ne yazar!Ya ölümüne Severiz,yada tek kalemde Sileriz!Tarihi Biz Yazdık..Tarihtende Biz Sileriz
#12.06.2011 15:56 0 0 0
#12.06.2011 22:02 0 0 0
  • Yine de Şunu Belirtmemde Fayda Var;
    - Delikanlıyı Memleketler Değil, Analar Doğuru

    Sağcı Solcu Ne Fark Eder ? Düşmaan İşgalinde Omuz Omuza Değilmiydi Dedeler ~

    Sonu Gözükmeyen KaranLık Bir YoLda Terso OLsada DüşLerim . AydınLığa YoL Açar , ' 10 ' Numara'dır GüLüşLerim


    Hayatta hiç kimseye tam anlamıyla güvenme! Unutma ki; beyaz gülün bile gölgesi siyahtır.."

    ' Eski'den Ekmeğini Taştan Çıkaran Kadın'lara Rastlardık !
    - Şimdikiler Erkekleri Baştan Çıkarmakla Meşguller ...

    "Uğruna bir şeylerden vazgeçeceğin
    insanı bulmak kolay; ama hiçbir şeyden vazgeçmek zorunda kalmayacağın
    insanı bulmak asıl olay."
#15.06.2011 01:33 0 0 0
  • malzeme erkek olunca daha çok yazarlar :)
#16.06.2011 22:43 0 0 0
  • böyle güzel sözleride hep bayanlarmı yazar yaw
    malzeme erkek olunca daha çok yazarlar :)
#16.06.2011 22:46 0 0 0
  • Ulaşılmaz Olduğum Söylentisi Doğru Değil..!
    Sadece; "Seviyesizlerin" Ulaşamayacağı Yere Koydum Kendimi...!!!
#13.07.2011 11:42 0 0 0
  • Leş kokan hayatlarına burunları alışmışken, başkalarının hayatlarını ahlak abidesiymişcesine eleştirenler, gülümseyin çekiyorum.
#13.07.2011 11:44 0 0 0
  • "Aslında bütün insanları sevebilirdim,
    Sevmeye ilk senden başlamasaydım..."

    Teknoloji çok gelişti..lafı burdan,bi koyuyosun taa nerdekine kapak oluyor..

    Zaman hiç bişey öğretmez tecrübeler öğretir
    Bu yüzden 18 yaşımda sözlerim böyledir

    Hani bazen soruyosunuz ya uyumayan var mı diye,
    - Evet var.
    - 40 tane Şehit annesi!
#06.09.2011 00:37 0 0 0
  • Dil nasıl her yemeği farklı algılıyorsa, kalp de her insanı farklı sever, O yüzden "kimseyi senin gibi sevmedim" lafı doğrudur


    Havalara giren birine hiç dokunmayın.. bırakın, Ne kadar yükselirse o kadar sert düşecektir. İzleyin ve keyfini çıkarın..
#11.09.2011 23:10 0 0 0
  • atarlı giderli sözler

    Durmadan seni sevip, aynı hatayı tekrarlamaz yüreğim. 'Kalp' bu; tersten okudun galiba.. 'Plak' değil..


    Sana bi sorum olacak sevgili ? - Acaba sen doğarkenmi içerde unuttu doktor senin 'Şerefini' ?

    - Türküz biz, sopa yiyeceğimizi bilsekte kafa tutarız.

    İyilikten zarar gelmeyeceğini öğretirler; fakat arkanızdan enayi denileceğini öğretmezler .

    Biz ayrı Dünyaların insanlarıyız" dedi.Aman Allah'ım!Üzüntüden kahrolacağım.Ben iki Dünya olduğunu sanan birinimi sevmişim
#18.09.2011 23:10 0 0 0
  • Benim hayatımı yargılamak istiyorsan eğer,!!
    Önce benim ayakkabılarımı giy, benim yürüdüğüm yollarda, sokaklarda, yürü..
    Sonra yaşadığım üzüntüleri, sevinci, acıyı hisset...
    Yıllarca aldığım hayat dersini sende al, ayağıma takılan her taşın üzerinden tökezle, Düştüğünde tekrar ayağa kalk ve yola devam et..! Sırf benim yaşadıklarımı yaşa... Hala beni yargılamak istersen, BUYUR O ZAMAN SÖZ HAKKI SENİNDİR..
#20.09.2011 10:20 0 0 0
  • Ben Yaşadıklarımın Hiçbirini Unutmam, Evet Yeri Gelir Susarım.. Ama Bir Gün Öyle Bir Giderim ki, Kaybedeceğim Hiçbir Şey Olmaz!!

    ARTIK BİR PSİKOLOĞA GİTME ZAMANIM GELMİŞ SANIRIM HER GÖRDÜĞÜMÜ İNSAN SANIYORUM...!!!

    Öyle Düzgün Yaşamalısın ki Hayatı "Eyvallah" Dediğin Herşey İçin Bir Gün "Eyvah" Demeyesin. Öyle İyi Tanımaya Çalış ki İnsanları
    ‎"İYİ Mİ?" DİYE DÜŞÜNMEDEN "İYİ Kİ VAR" DİYEBİLESİN..!

    Pek Umursamıyorum Kimseyi, Sadece Gülüyorum İçimden.. Çevremdeki İnsanlardan Değil, İnsan Gibi Görünen Varlıklar Yüzünden..
#26.09.2011 10:37 0 0 0
  • ‎- Sigara Dumanı Gibisin..Bir Anlık Mutluluk Gerisi Yalan..!

    " Eğer biz kaypak insanlara hala selam veriyorsak,bu vicdanımızın SADAKASİDİR.."

    İnsan oğlu, ulaşamadığı her şeyin 'DELi' si, ulaştığı herşeyin 'NANKOR' üdür'..

    Şekil yapıp kafa tutmak senin için tarzsa, seni şekilden şekle sokup ayar vermekte benim için farzdır

    O kadar yalnızım ki çamaşır makinesine gidip ''akşama bir programın var mı?'' diye soruyorum. Kısa programda takılıyoruz.
#27.09.2011 11:53 0 0 0
  • ağır sözler 2011 - giderli sözler


    Aslını göstermeyecek kadar İYİ TAKLİT yapan İNSAN; mesleği ne olursa olsun, en PROFESYONEL KARAKTERSİZDİR...!

    PATATES bile bazı insanlardan daha ONURLU, hiç olmazsa KIZARMAYI biliyor...!

    Dizilerde, İÇKİ ve SİGARAYA özendirmek YASAK!
    Ama KADINA, KIZA, TECAVÜZE özendirmek SERBEST!
    Bu nasıl bir KUŞ BEYİNLİ ZİHNİYET ?

    Hayatımdaki BAZILARININ hastalığına, SONUNDA bir isim BULABİLDİM..! Tam adı bu OLSA gerek..! - İDRAK yolu ENFEKSİYONU...!

    PRENSES olmak için, PRENSE ihtiyacımız YOK...! Bizim; zaten BABALARIMIZ KRAL, ANNELERİMİZ KRALİÇE...!

    GİTMEYİ tercih EDENLER..! Sanmayın ki; arkanızdan SU DÖKÜP, dönmenizi BEKLEYECEĞİZ! Bizim buralarda, GÖNÜLLÜ gidene SU DÖKÜLMEZ.
#14.10.2011 09:07 0 0 0
  • Giderli sözler

    Arkαmdαn Konuşαn Üç Kuruşluk İnsαnlαrα Söylenebilecek Tek Sözüm Var ; Bozuk Pαrαlαr Dαimα Ses Yαpαr

    'Eşeğin sidiğindeki saman çöpüne binmiş sinek, kendini kaptan-ı derya görür.'' Hz.Mevlana...


    Benim hayatım, benim seçimlerim, benim hatalarım, Benim sorunlarım, benim yalnızlığım.. Yani özetle sizi ilgilendirmez...!
#23.05.2012 13:17 0 0 0
  • Kimseyi, Egosuna Sponsor Olacak Kadar Sevmem !

    ~

    İnsanı Edebine Göre Seç !
    Edepli İnsanın Aklından İhya Olursun !
    Edepsize, Yürü Geç; Yanında Durdukça, Rezil Rüsva Olursun...!
#01.06.2012 13:40 0 0 0
  • noimage

    Canımı Yakacak Kadar Cesareti Olanın,
    Sonuçlarına Katlanacak Kadar da Gücü olmalı
#06.06.2012 12:53 0 0 0