Cümle Lezzetten Lezizsin Ey Zehri Aşk

Son güncelleme: 13.04.2011 18:20
  • Aşk Şiirleri - Resimli Veda Şiirler - Cümle Lezzetten Lezizsin Ey Zehri Aşk Sözleri - Aşk Şiirleri - Resimli Veda Şiirler - Aşk Müzikli Şiiri

    noimage

    Cümle Lezzetten Lezizsin Ey Zehri Aşk


    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage

    Eyy sükut-u Aksâ'mın ,her adımda yüreğime oturan kör düğümü

    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage

    noimageSana aşk demiştim oysa..!noimage

    Öyle sıradan bir kelime ile değil,
    Elin elime değmeden daha , yüreğine aşk çiselercesine,
    Asırlara meydan okuyan...
    Nefs'i sureti'ne aşk yansıyan güzellik Billuru Edâsıyla...

    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage
    noimage
    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage
    Her harfinin ilahi kutsallığını hatm etmiş Leyl Yâr'am..!noimage


    İstinasız nefesler barındırıyorum yaşam sığınağımda.
    Çıt çıkmaz oldu artık kelimelerimden,
    Yüreğim Lâl oldu dünyaya.
    Oysa seni bana üşüten O son yağmur damlasına bile hasrettim...
    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage
    noimage
    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage
    Bıraktığın Yaramın kutsallığına dokunan masum bir çocuk edâsıylanoimage

    Yâr olduğunu bilmeyen yâr'dan dem vuruyorum yine.
    Oysa Ertelenmiş zamanlarıyla
    Ne çok bağdaş kurmuştu düşlerime.
    Ne çok terk etmişti kendinden bile habersiz her defasında Cism'i yâr'ı.
    Ne çok elveda sözcüğü savurmuştu yüreğimin kuytularına...
    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage
    noimage
    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage
    Gözlerimde ayaza çalan yokluğunun sessiz silüetinin,noimage

    Aklımın zoruna zorda olsa iliştiriyorum zamansız geliş gidişlerini
    Soluk bir takatle Yazgımı karalıyorum,belki temize çekersin diye.
    ama bu önsözsüz hayatın nüshasını temize çekmek
    beyhude bir çabadan ibaret...
    Yaşadığımız hayat sahibine iade değilde ne..?
    Dönüp dolaşıp O'na dönmeyecekmiyiz , şu üç adımlık Nefes'te
    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage
    noimage
    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage
    Çetrefilli yalnızlıklar biriktiriyorum, dimâğımı zonklatan bir sükutlanoimage

    ve her lâhza'da sabr soluyan Dua'lar adıyorum,
    en ağır sözleri yükledim sırtıma,gidiyorum arş-ı alaya
    arkamdan gel sende ,döktüğüm harf kırıntılarını topla
    bilirsin lazım olacak orada,
    Ölüm temizleyemeyecek harf kalabalığımızı...
    susacağım,susacaksın, sükutlar konuşacak suskularca
    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage
    noimage
    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage

    Ne olur düşme bu mevsim yüreğimin ütopyasına dördüncü Cemrem...noimage

    Her gelen çokça hüzün, her giden çırılçığlık Ölüm sessizliği ekti bu toprağa.
    O kadar kalabalıktın ki içimde,
    okyanus misali her damlan beni sana dahada susatıyordu,
    yüreğimin altından ayırmadığım güncemin her sayfasında,
    soldan sağa , yukarıdan aşağıya ve çaprazlamasına
    sükut yüklü "çığlıklar" gizledim
    ve her satır başında karşıma çıkan
    Simanı her görüşümde iliklerime kadar Aşk kesildim...
    Yüreğinin tüm yokuşlarını ters çevirip
    döndür adımlarını benden,yürek sızım.
    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage
    noimage
    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage
    Sen bana bu kadar yasaklı ve ben bana bu kadar saklıykennoimage

    ne olur yağma toprağıma artık...umutsuzum
    Görmüyor musun?
    Bu sevdanın rotası bizsizliğe meçhul...
    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage
    noimage
    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage
    Ruhu kızıla çalan düşler kuruyorum ve uçurumdan yüksek cümleler noimage
    adıyorum sana,
    belki hissetmiyorsun ama ,
    seni hergün intihar ediyorum düşlerimde.
    İnsan düş/meye görsün birkere.
    Sahi bir insan kaç defa ölebilir bir düş/te?
    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage
    noimage
    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage
    Kâh sonu ölüm şiirler biriktiriyorum sana,noimage

    kâh ruhumla giriştiğim amansız kavganın kaybedilen bedeli oluyorsun...
    ve ben savuruyorum bıraktığın can kırıklarını her defasında,
    uçurum kenarı yaşamımdan...
    noimagenoimagenoimagenoimagenoimagenoimage


    noimage


    Gökhan Yalçın
    noimagenoimagenoimagenoimage




    [main-arkaplan-muzik]297[/main-arkaplan-muzik]
#12.04.2011 18:10 0 0 0
  • Emegine yüregine saglık Nerissa-Su Çok güzel bir sunum olmuş.
#12.04.2011 19:03 0 0 0
  • süper sunnum olmuş emeğinize sağlık
#12.04.2011 19:24 0 0 0
  • Harika bir sunum olmuş.Yüreğinize sağlık...
#12.04.2011 19:42 0 0 0
  • Canım..SUPER...ellerine koluna küvvet dilerim...Harikasın..

    noimage
#12.04.2011 19:56 0 0 0
  • Nerissa-Su Bu değerli çalışam için emeklerine sağlık arkadaşım
#12.04.2011 20:44 0 0 0
  • emeklerine sağlık canım harika olmuş ...
#12.04.2011 21:19 0 0 0
  • noimage

    Emeğine,yüreğine sağlık..
#12.04.2011 21:34 0 0 0
  • Süper....Müzik desen off yani
#12.04.2011 21:37 0 0 0
  • EMEĞİNİZE-ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL BİR ÇALIŞMA.
#12.04.2011 22:32 0 0 0
  • noimagecok guzel bi sunum olmus emegine saglik :)
#13.04.2011 00:20 0 0 0
  • Sana aşk demiştim oysa..!

    Öyle sıradan bir kelime ile değil,
    Elin elime değmeden daha , yüreğine aşk çiselercesine,
    Asırlara meydan okuyan...
    Nefs'i sureti'ne aşk yansıyan güzellik Billuru Edâsıyla...

    Aklımın zoruna zorda olsa iliştiriyorum zamansız geliş gidişlerini


    Teşekkürler,duygu yüklüydü...
#13.04.2011 06:31 0 0 0
  • okuyan gözlerinize yorum yazan ellerinize kocaman kocaman teşekkür ederim sizleri çok seviyorm...ellleriniz dert görmesin.
#13.04.2011 08:26 0 0 0
  • şiirgüzelhelefonmüziğisüper söyleyeceksözyok tşk
#13.04.2011 17:19 0 0 0
#13.04.2011 18:20 0 0 0