İki dudağın arasına kefensiz göm BENİ..

Son güncelleme: 28.04.2011 18:25
  • noimage

    Ama; yürekler taştan duvardı
    Söylenmemiş çok söz vardı
    Bu Kadını ne sandın sen
    Senin için ölürdüm ben
    Bi savaş gibiydi sanki
    Bi sevdadan daha fazla


    noimage


    Duydum ki;
    Unutmak istemişsin adımı
    Yakmak istemişsin hatıralarımı.
    Ne diyebilirim ki ?

    Ben senin günahlarına kefil olmuşken
    Sen adımı unutmaktan başla ilk önce.
    Sonra da hatıraları yakmakla devam et.
    Yeter ki sen unut beni
    Dağ olur katlanırım yalnızlığına
    Toprak olur alışırım yokluğuna
    Unuttuğunu bilsem de
    Yine ben kefen olurum acılarına
    Haydi adımı sil dudaklarından
    Sonra da
    Fakir yüreğimi sonsuza dek çıkar hayatından


    İkimizde kaybettik bak sonunda ..



    noimage


    Yollarında toz
    Dudaklarında söz olmuşken
    Git hadi.

    Sana verebileceğim tek birşey vardı;
    Yamalı bir yürek
    Canımı " canından " sök de git.
    Merak etme
    Gözlerimde kanasa da adın
    Yüreğimde yine sana ağlarım.
    Sen istemesen de
    Sen beni sevmesen de
    Koynundan ölüme koşarım


    noimage


    Giderken benli hatıraları sök takvimlerinden.
    Sende hiç var olmadığımı
    Yüreğine hiç dokunmadığmı düşün.
    Yarım bedenimi dudaklarında öldürerek git

    Hadi bekletme elindeki tetiği.
    Körpe acılarını
    Soğuk namlunun ağzına verip
    Günahlarınla tam yüreğimden vur beni
    Yüreği beş para etmez bu KADINI
    Bir ikindi vakti
    İki dudağın arasına kefensiz göm

    noimage


    [main-arkaplan-muzik]633[/main-arkaplan-muzik]
#15.04.2011 21:30 0 0 0
  • noimage
    noimage

    Emeğine ,Yüreğine sağlık..
#15.04.2011 21:41 0 0 0
  • çok teşekkür ederim değer kattın yorumunla paylaşımıma
#15.04.2011 21:46 0 0 0

  • Yollarında toz
    Dudaklarında söz olmuşken
    Git hadi.

    sana temennilerde bulunmayacagım
    sana iyi niyet dileklerimi sumayacagım
    gittinya
    ne halin varsa gör
#15.04.2011 22:25 0 0 0
  • teşekkür ederim,anlamlı yorumun için:)
#15.04.2011 22:28 0 0 0
  • Hadi bekletme elindeki tetiği.
    Körpe acılarını
    Soğuk namlunun ağzına verip
    Günahlarınla tam yüreğimden vur beni
    Yüreği beş para etmez bu KADINI
    Bir ikindi vakti
    İki dudağın arasına kefensiz göm

    Baya Emek Sarfetmişsin Belli.
    ellerine Yüregine saglık.
#15.04.2011 22:51 0 0 0
  • teşekkür ederim sevgili ByGuneSh,sayfama onur verdiniz sizinde yüreğinize sağlık:)
#15.04.2011 22:57 0 0 0
  • ( : Nedemek GüzeL olmuski güzel diyorum
#15.04.2011 23:09 0 0 0
  • Mükemmel olmuş arkadaşım yüreğinize sağlık
#15.04.2011 23:34 0 0 0
  • Emeyine yüreyine o güzel duygularına saglıklsr dilerim...canım...şekerim...hrikasın...

    Teşekkürler bitanem....noimage
#16.04.2011 05:40 0 0 0
  • Duydum ki;
    Unutmak istemişsin adımı
    Yakmak istemişsin hatıralarımı.
    Ne diyebilirim ki ?

    Ben senin günahlarına kefil olmuşken
    Sen adımı unutmaktan başla ilk önce.
    Sonra da hatıraları yakmakla devam et.
    Yeter ki sen unut beni
    Dağ olur katlanırım yalnızlığına
    Toprak olur alışırım yokluğuna
    Unuttuğunu bilsem de
    Yine ben kefen olurum acılarına
    Haydi adımı sil dudaklarından
    Sonra da
    Fakir yüreğimi sonsuza dek çıkar hayatından cok guzek tesekur
#16.04.2011 06:17 0 0 0
  • Emeğine ,Yüreğine sağlık..
#16.04.2011 07:23 0 0 0
  • ........... kutlarım... artık diyecek sözüm kalmadı sana.
#16.04.2011 09:29 0 0 0
  • eline emeğine sağlık canım. teşekkürler
#16.04.2011 11:11 0 0 0
  • emeklerinizesağlık güzelbirsunumyapmışsınız tşk
#16.04.2011 14:23 0 0 0
  • Çok güzel olmuş.Yüreğini sağlık...
#16.04.2011 16:10 0 0 0
  • Sarsın

    moon24

    Nerissa-Su

    RoNesaNs_

    cay_guzeli

    musaca

    Derin Çağlar


    hepinize gönülden teşekkür ederim,
    sıcaklığınızla,duygularınızla kalın,eksik olmayın.

#16.04.2011 23:17 0 0 0
#21.04.2011 16:54 0 0 0
  • harika olmus emegine saglik
#28.04.2011 18:24 0 0 0