Ama; yürekler taştan duvardı
Söylenmemiş çok söz vardı
Bu Kadını ne sandın sen
Senin için ölürdüm ben
Bi savaş gibiydi sanki
Bi sevdadan daha fazla
Duydum ki;
Unutmak istemişsin adımı
Yakmak istemişsin hatıralarımı.
Ne diyebilirim ki ?
Ben senin günahlarına kefil olmuşken
Sen adımı unutmaktan başla ilk önce.
Sonra da hatıraları yakmakla devam et.
Yeter ki sen unut beni
Dağ olur katlanırım yalnızlığına
Toprak olur alışırım yokluğuna
Unuttuğunu bilsem de
Yine ben kefen olurum acılarına
Haydi adımı sil dudaklarından
Sonra da
Fakir yüreğimi sonsuza dek çıkar hayatından
İkimizde kaybettik bak sonunda ..
Yollarında toz
Dudaklarında söz olmuşken
Git hadi.
Sana verebileceğim tek birşey vardı;
Yamalı bir yürek
Canımı " canından " sök de git.
Merak etme
Gözlerimde kanasa da adın
Yüreğimde yine sana ağlarım.
Sen istemesen de
Sen beni sevmesen de
Koynundan ölüme koşarım
Giderken benli hatıraları sök takvimlerinden.
Sende hiç var olmadığımı
Yüreğine hiç dokunmadığmı düşün.
Yarım bedenimi dudaklarında öldürerek git
Hadi bekletme elindeki tetiği.
Körpe acılarını
Soğuk namlunun ağzına verip
Günahlarınla tam yüreğimden vur beni
Yüreği beş para etmez bu KADINI
Bir ikindi vakti
İki dudağın arasına kefensiz göm
Hadi bekletme elindeki tetiği.
Körpe acılarını
Soğuk namlunun ağzına verip
Günahlarınla tam yüreğimden vur beni
Yüreği beş para etmez bu KADINI
Bir ikindi vakti
İki dudağın arasına kefensiz göm
Duydum ki;
Unutmak istemişsin adımı
Yakmak istemişsin hatıralarımı.
Ne diyebilirim ki ?
Ben senin günahlarına kefil olmuşken
Sen adımı unutmaktan başla ilk önce.
Sonra da hatıraları yakmakla devam et.
Yeter ki sen unut beni
Dağ olur katlanırım yalnızlığına
Toprak olur alışırım yokluğuna
Unuttuğunu bilsem de
Yine ben kefen olurum acılarına
Haydi adımı sil dudaklarından
Sonra da
Fakir yüreğimi sonsuza dek çıkar hayatından cok guzek tesekur