Sen Yasaklarda Ben Haramlarda

Son güncelleme: 24.06.2011 22:34
  • noimage

    Karlar yağıyor yine gecelerime,
    Isıtabilirmisin yokluğunun buz kesmişliğini?
    Umutlarım ve hayallerim üşümekte,
    Sen bu sevdada yasaklısın,
    Bense haramlarda gezinmekte.

    noimage


    Haramdır uykular bana,
    Haramdır sana olan hayallerim,umutlarım,
    Haramdır sana kavuştuğum rüyalar,
    Dedimya güzelim,
    Sen yasaklarda,ben haramlarda gezinmekte.

    noimage

    Ve her doğan günün sabahında,
    Akşamdan kalma gözlerimin,
    Yüreğime olan küskünlüğünün sebebidir,
    Sana olan sevdam.
    Eyy buram buram sevda kokan kadın,
    Eyy duman duman ayrılık tüten kadın,
    Kırılgan sessizliğin ortasında ben,
    Hüzün makamında geceme yağan sen.

    noimage

    CEHALETİMİ BAĞIŞLA,
    SANA OLAN SEVDAMIN KÖRLÜĞÜNDENDİR.
    SEFALETİMİ BAĞIŞLA,
    YOKLUĞUNDANDIR.

    M.K.(OPARETÖR)
    [main-arkaplan-muzik]059[/main-arkaplan-muzik]
#08.05.2011 19:32 0 0 0
  • yoruma gerek bile yok süperdi şiirde müzikte,
    çok etkilendim yüreğine kalemine sağlık arkadaşım.
#08.05.2011 19:53 0 0 0
  • Değerli Arkadaşım;
    Kelime safaletimi bağışlayın,
    şiirinizi beğendiğimdendir
    Yine şahane bir paylaşım ve
    yanılmıyorsam müzik de
    Gipsy Kings'den müthiş
    uyum sağlamış
    Kaleminizin hiç kırılmaması
    Temennisi ile teşekkürler
    Ellerinize, gözlerinize sağlık

    noimagenoimagenoimage
#08.05.2011 20:01 0 0 0
  • Cebren_saygıdeğer arkadaşım hisseden yüreğine sağlıklar olsun,güzel yorumun için teşekkür ederim.

    Dilara66 değerli arkadaşım yorumlarınız bile şiir tadında,güzel dilekleriniz için teşekkür ederim,hisseden yüreğiniz dert görmesin.
#08.05.2011 20:13 0 0 0
  • Kalemine yüreğine sağlık arkadaşım. Bu güzel şiire ve paylaşıma
#08.05.2011 20:28 0 0 0
  • cay_guzeli değerli arkadaşım sağolasın,okuyan gözlerine sağlık.
#08.05.2011 20:31 0 0 0
  • oparetör...güzel dostum...harikasın...eline koluna küvvet dilerim...şiir SUPER...
    Teşekkür ederim güzel paylaşımın için...
#08.05.2011 21:21 0 0 0
  • Asıl ben teşekkür ederim bu güzel yorumlarını benden esirgemediğin için,sağolasın güzel yürekli arkadaşım Sarsın.
#08.05.2011 21:25 0 0 0
  • Güzel duygu yüklü şiirin için yüreklerine sağlık arkadaşım. Teşekkürler
#08.05.2011 23:23 0 0 0
  • Güzel yüreğini katıp okuduğun ve güzel yorumunu benden esirgemediğin için ben sana teşekkür ederim değerli arkadaşım Refik.
#08.05.2011 23:25 0 0 0
  • Her zamanki gibi yine kalbinizin hüsnünü dökmüşsünüz ortaya harika sunum yüreğinze sağlık arkadaş
#09.05.2011 00:05 0 0 0
  • Almira saygıdeğer arkadaşım,güzel yorumunuz için teşekkür ederim,okuyan gözlerinize-yorum yazan ellerinize sağlık
#09.05.2011 00:09 0 0 0
  • Yuregi sonsuza namzetler, sonsuz sevgiye layıktir..tebrikler..
#09.05.2011 00:11 0 0 0
  • Walkingdeath saygıdeğer arkadaşım ne güzel bir yorumda bulunmuşsunuz,teşekkürler,okuyan gözlerinize sağlık.Eminimki çok güzel şiirleriniz vardır,merakla bekleyeceğim.:)
#09.05.2011 00:24 0 0 0
  • İki şiir yazdirildi bana..bı daha da yazamadim..eğer siir yazmak buysa bedeli oldukça ağır...biri bı daha duymayi isteyip de duyamadigim için,digeri de bı daha yaşamaya korktuğum için..Belki bı gün...
#09.05.2011 00:38 0 0 0
  • harikalar yaratmisin arkadasim:)
#09.05.2011 00:40 0 0 0
  • derin derin akmış yüreğinden gönlünün sesi be dostum ..yürek sesi yansımış tek tek kaleme ..kutluorum cok fazla söylenecek kelime yok zaten:)
#09.05.2011 09:28 0 0 0
  • şiir ve müzik süper arkadaşım yüreğine ellerine sağlık.
#09.05.2011 10:06 0 0 0
  • mon_coeur değerli arkadaşım,harika olan sizlerin beni yalnız bırakmamanız ve güzel yorumlarınızı esirgememenizdir,sağolasınız değerli arkadaşım.

    Aşk-a can arkadaşım sağolasın,bana kelimelerin en güzelini sundun zaten;hissederek.Sağolasın can arkadaşım.

    Trustmanrunner değerli arkadaşım okuyan gözlerine-hisseden yüreğine sağlık.
#09.05.2011 20:51 0 0 0