Karlar yağıyor yine gecelerime,
Isıtabilirmisin yokluğunun buz kesmişliğini?
Umutlarım ve hayallerim üşümekte,
Sen bu sevdada yasaklısın,
Bense haramlarda gezinmekte.
Haramdır uykular bana,
Haramdır sana olan hayallerim,umutlarım,
Haramdır sana kavuştuğum rüyalar,
Dedimya güzelim,
Sen yasaklarda,ben haramlarda gezinmekte.
Ve her doğan günün sabahında,
Akşamdan kalma gözlerimin,
Yüreğime olan küskünlüğünün sebebidir,
Sana olan sevdam.
Eyy buram buram sevda kokan kadın,
Eyy duman duman ayrılık tüten kadın,
Kırılgan sessizliğin ortasında ben,
Hüzün makamında geceme yağan sen.
CEHALETİMİ BAĞIŞLA,
SANA OLAN SEVDAMIN KÖRLÜĞÜNDENDİR.
SEFALETİMİ BAĞIŞLA,
YOKLUĞUNDANDIR.
Değerli Arkadaşım;
Kelime safaletimi bağışlayın,
şiirinizi beğendiğimdendir
Yine şahane bir paylaşım ve
yanılmıyorsam müzik de
Gipsy Kings'den müthiş
uyum sağlamış
Kaleminizin hiç kırılmaması
Temennisi ile teşekkürler
Ellerinize, gözlerinize sağlık
Walkingdeath saygıdeğer arkadaşım ne güzel bir yorumda bulunmuşsunuz,teşekkürler,okuyan gözlerinize sağlık.Eminimki çok güzel şiirleriniz vardır,merakla bekleyeceğim.
İki şiir yazdirildi bana..bı daha da yazamadim..eğer siir yazmak buysa bedeli oldukça ağır...biri bı daha duymayi isteyip de duyamadigim için,digeri de bı daha yaşamaya korktuğum için..Belki bı gün...