Adı Bende Saklı Müzikli Şiir - Gökhan Türkmen Şarkı Sözü - Müzikli Şiirler
Bölünür sancıyla uykular
Sığınak değil en kuytular
Gökte ay on dört ben dolunay
Son hatıramı sinene sar
Bu kadarına razıyım yar
Uzak diyarlarda evli barklı
Mutluluk en çok onun hakkı
Bu yorgun kırık dökük hikayenin
Adı bende saklı
Uzak diyarlarda evli barklı
Mutluluk en çok onun hakkı
Bu yorgun kırık dökük hikayenin
Adı bende saklı
Off offf ooooff ooooo
Dalda muhabbette kumrular
Bana ayrılığı sordular
Dedim afet yangın dedim kar
Dedim adet aşkı vururlar
Uzak diyarlarda evli barklı
Mutluluk en çok onun hakkı
Bu yorgun kırık dökük hikayenin
Adı bende saklı
Uzak diyarlarda evli barklı
Mutluluk en çok onun hakkı
Bu yorgun kırık dökük hikayenin
Adı bende saklı
Off offf ooooff ooooo oooo
sunum harikaydı balım
çok sevdiğim bir parçadır bu,ama büyük ustaya saygısızlık etmeyelim,
bu eser Sezen Aksu ya aittir,emeklerine güzel yüreğine sağlık
Teşekkürler güzelim...çok saolasın..beyendyine şad oldum...
Bitanem ben bu şarkını Gökhan Türkmenden dinledim ve beyendiyim için paylaşdım...yazarın kim oldugun bilmyom gülüm..
Ablam yüreğinin güzellikleriyle ayrı bir tat katmışsın bu klasikler arasına girmeyi başarmış şarkıya.Ellerin ve yüreğin dert görmesin Ablamm.Ayrıca bu şarkının içinde yine kendini aramış ve biryerlerindede bulmuşsun.
ben şarkının sözlerini söylemiyecegim
zaten sözleri harika
ama sunumda o kadar güzel olmuş
sezen ve senin tarzın birşeince harika bir paylaşım olmuş
inan sezen seni kıskanacak
eline emegine saglık
paylaşım için tşk
Yaşatdım qəlbimdə səni sirr kimi,
Nə təsəllim oldun, nə də həmdəmim
Könlü məhkum olmuş bir əsir kimi,
Nə həsrətim bitdi, nə də ki qəmim...
Könüllər sirlərlə dolu olar,nə sirlər tükənər, nə iztirablar...Amma hər kəs də könül sirrini saxlaya bilməz...Könüllərdə sirr kimi yazılan hekayələr mənə görə kitablarda yer alan hekayələrdən çox dərin məna yükü daşıyır...Könlünə və duyğularına hörmətlə, səni salamlayır və öpürən...Sevgilərlə...Nüşabə
musaca..Sonsuz teşekkürler güzel arkadaşım....okyan gözlerinize..saglık..beyenen yüreyniz var olsun..
nusabeaslan...xoş geldin...sizi görmek güzel..
Güzel şerin ve deyerli kelmeleriniz için can gönülden teşekkür edirem...sayfama güzelk qatdınız canım...Qarşılıklıdı daim ezizim...bu kelmeleri yazan elleriniz...oxuyan gözleriniz saglıqlı olsun inşallah...